IngvaldNordland Skrevet 16. juli 2015 Del Skrevet 16. juli 2015 Standalone Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
HSP Skrevet 16. juli 2015 Del Skrevet 16. juli 2015 Jeg liker disse bildene dine Ingvald. De stiller en del spørsmål og åpner for å tenke litt. Fargene er spesielle, men jeg synes det funker. Henning Lenke til kommentar
IngvaldNordland Skrevet 16. juli 2015 Forfatter Del Skrevet 16. juli 2015 Jeg liker disse bildene dine Ingvald. De stiller en del spørsmål og åpner for å tenke litt. Fargene er spesielle, men jeg synes det funker. Henning Takk så mye Henning. Det er noe med det mellommenneskelige, eller mangel på det, som stadig drar meg noe videre. mvh ibn Lenke til kommentar
Ovidia2 Skrevet 16. juli 2015 Del Skrevet 16. juli 2015 TØFFT! Liker etterbehandlngen som gjør mye for bildets helhet og følelse! Hilsen Tove Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 16. juli 2015 Del Skrevet 16. juli 2015 Grønntoninga gjør seg. Veggen til høyre trekker fort lit mye oppmerksomhet med sin uskarphet så kanskje en forsiktig separat skjerping eller rett og slett kutte litt til høyre så noe av den forsvinner. Men kanskje er verken du eller andre enig med meg så vent og se. At Henning liker dette er vel ikke annet å vente for her går du'n jo nesten i næringa. Uansett så liker jeg at folk er kreative går litt egne veier. 5 dønn like blåmeiser er jo liksom ikke så veldig interessant. Roar Lenke til kommentar
GroKoDilla Skrevet 16. juli 2015 Del Skrevet 16. juli 2015 !!! Jeg er imponert over komposisjone og effektvalgene dine, Ingvald! Lenke til kommentar
IngvaldNordland Skrevet 16. juli 2015 Forfatter Del Skrevet 16. juli 2015 !!! Jeg er imponert over komposisjone og effektvalgene dine, Ingvald! Takk for en svært hyggelig komment : ) mvh Ibn Lenke til kommentar
IngvaldNordland Skrevet 16. juli 2015 Forfatter Del Skrevet 16. juli 2015 Jeg liker disse bildene dine Ingvald. De stiller en del spørsmål og åpner for å tenke litt. Fargene er spesielle, men jeg synes det funker. Henning Glad for å finne respons og bredde for egne bilder. Henger de på netthinna etterpå så er mye gjort. mvh Ibn Lenke til kommentar
IngvaldNordland Skrevet 16. juli 2015 Forfatter Del Skrevet 16. juli 2015 TØFFT! Liker etterbehandlngen som gjør mye for bildets helhet og følelse! Hilsen Tove Mange takk Tove : ) Lenke til kommentar
IngvaldNordland Skrevet 16. juli 2015 Forfatter Del Skrevet 16. juli 2015 Grønntoninga gjør seg. Veggen til høyre trekker fort lit mye oppmerksomhet med sin uskarphet så kanskje en forsiktig separat skjerping eller rett og slett kutte litt til høyre så noe av den forsvinner. Men kanskje er verken du eller andre enig med meg så vent og se. At Henning liker dette er vel ikke annet å vente for her går du'n jo nesten i næringa. Uansett så liker jeg at folk er kreative går litt egne veier. 5 dønn like blåmeiser er jo liksom ikke så veldig interessant. Roar Du vet Roar vi har holdt til på samme "gatehjørne" tidligere, Så jeg har tatt tanken videre der, synes den var svært god! mvh Ibn Lenke til kommentar
IngvaldNordland Skrevet 16. juli 2015 Forfatter Del Skrevet 16. juli 2015 Stilig! Bra komp! Mange takk S. mvh Ibn Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg