Gå til innhold

Operaen, Oslo 2015

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jo, dette må da havne i minimalismens tegn.

Nå synes jeg at det mørke feltet blir litt for bastant for i og med at sort er vår sterkeste farge som i århundrer har blitt brukt av malere for å skape dybde i bildene så trekkes blikket her lett mott det elementet. Tror ørlite lysning for å få fram litt mer konturer kunne være en ide'.

Ellers kunne kanskje en beskjæring der hele den delen av bildet forsvinner også være en ide', men da kan det fort bli kjedelig.

Nei, nå har jeg lagt inn litt tanker om bildet så da får du vurdere og prøve sjøl hvis du ikke rett og slett holdr på ditt og lar det være.

Roar

• Liker 1
Lenke til kommentar

Bra fotografert og observert. Liker formatet og menneskets plassering også!

Hilsen Tove

Jo, dette må da havne i minimalismens tegn.

Nå synes jeg at det mørke feltet blir litt for bastant for i og med at sort er vår sterkeste farge som i århundrer har blitt brukt av malere for å skape dybde i bildene så trekkes blikket her lett mott det elementet. Tror ørlite lysning for å få fram litt mer konturer kunne være en ide'.

Ellers kunne kanskje en beskjæring der hele den delen av bildet forsvinner også være en ide', men da kan det fort bli kjedelig.

Nei, nå har jeg lagt inn litt tanker om bildet så da får du vurdere og prøve sjøl hvis du ikke rett og slett holdr på ditt og lar det være.

Roar

Synes dette er spennende komposisjon med et godt resultat.

Vennlig hilsen Ragnar

Tusen takk. jeg ventet egentlig på at noen skulle komme å lene seg ut i lyset over kanten med den svarte delen i bakgrunnen, men det skjedde aldri, så da tok jeg dette bildet til slutt. 

Henning

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...