Turbopus Skrevet 9. november 2003 Del Skrevet 9. november 2003 Hei! Jeg skal kjøpe meg en LCD med 1600* oppløsning. Den skal brukes til internett, spill og film. Tenkte først på Samsung 193T, men den kjører jo bare i 1280* Den skjermen jeg viser til (CML200UXWB) kan jeg kjøpe brukt til ca 10.000kr. Men klarer ikke å finne noe som helst om den skjermen, bortsett fra produsentens side. Derfor lurer jeg på om noen av dere er flinkere enn meg til å finne det? Og ja, jeg har prøvd www.google.com, og søkt i div forum.... På forhånd takk Lenke til kommentar
mad_arab Skrevet 10. november 2003 Del Skrevet 10. november 2003 http://arstechnica.infopop.net/OpenTopic/p...190936913&p=100 Du har neppe prøvd dette forumet, sannsynligvis tidenes mest omfattende lcd tråd! Lenke til kommentar
Turbopus Skrevet 10. november 2003 Forfatter Del Skrevet 10. november 2003 takk for linken! Den var MASSIV for å si det sånn.... Men sto en god del nyttig i den da!!! Har nå lyst på LM201U04 LCD skjermen, men den er vel ikke helt tilgjengelig på markedet enda... Blir sikkert rådyr og.... Så kanskje jeg får gå for en Samsung 193T eller no sånt... Såfremt at den duger til spill og film Takk for svar! Blitt mye klokere gjennom den linken Lenke til kommentar
-Pondus- Skrevet 10. november 2003 Del Skrevet 10. november 2003 Jeg anbefaler Samsung skjermen,ypperlige skjermer. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå