Monica Jansen Skrevet 15. juli 2015 Del Skrevet 15. juli 2015 Dette er bilen jeg skal kjøpe. Hva syns dere? Lenke til kommentar
Monica Jansen Skrevet 15. juli 2015 Forfatter Del Skrevet 15. juli 2015 Detver forresten 2013 modell. Lenke til kommentar
Habla Møberg Skrevet 15. juli 2015 Del Skrevet 15. juli 2015 Kjøper du den hos en Toyota-forhandler? I så fall vil jeg tro du får med diverse garantier og slikt?Jeg tro du gjør et godt valg der. Dette er enkle og solide biler.Lykke til! 1 Lenke til kommentar
Kikert Skrevet 15. juli 2015 Del Skrevet 15. juli 2015 Ja, det er kvalitet hele veien 1 Lenke til kommentar
flamethower1234 Skrevet 15. juli 2015 Del Skrevet 15. juli 2015 Dette er en fin og liten bil^^ Hvor mye betalte du for der? Lenke til kommentar
Monica Jansen Skrevet 15. juli 2015 Forfatter Del Skrevet 15. juli 2015 Dette er en fin og liten bil^^ Hvor mye betalte du for der? Ca 109 tusen tror jeg. Lenke til kommentar
Monica Jansen Skrevet 15. juli 2015 Forfatter Del Skrevet 15. juli 2015 Kjøper du den hos en Toyota-forhandler? I så fall vil jeg tro du får med diverse garantier og slikt? Jeg tro du gjør et godt valg der. Dette er enkle og solide biler. Lykke til! Jeg kjøper den hos en toyota forhandler i haugesund. Lenke til kommentar
flamethower1234 Skrevet 15. juli 2015 Del Skrevet 15. juli 2015 Og km stand er vel 0? Isåfall er bilen meget fin. Billig i drift er en søren meg også. Lenke til kommentar
Habla Møberg Skrevet 15. juli 2015 Del Skrevet 15. juli 2015 Kjøper du den hos en Toyota-forhandler? I så fall vil jeg tro du får med diverse garantier og slikt? Jeg tro du gjør et godt valg der. Dette er enkle og solide biler. Lykke til! Jeg kjøper den hos en toyota forhandler i haugesund. Virker som et trygt valg dette. Håper du får mye glede :-) Lenke til kommentar
Populært innlegg ozone Skrevet 15. juli 2015 Populært innlegg Del Skrevet 15. juli 2015 At du kjøper bil uten hjelp fra NAV viser jo bare så altfor tydelig at avslaget var korrekt. 13 Lenke til kommentar
Mr.Duklain Skrevet 15. juli 2015 Del Skrevet 15. juli 2015 At du kjøper bil uten hjelp fra NAV viser jo bare så altfor tydelig at avslaget var korrekt. Tenkte jeg også + det er ikke en rett å eie en bil mener jeg. 2 Lenke til kommentar
Shruggie Skrevet 15. juli 2015 Del Skrevet 15. juli 2015 Det stemmer faktisk ikke. Ingen av kravene for å få bil fra NAV har med økonomi å gjøre. 4 Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 15. juli 2015 Del Skrevet 15. juli 2015 Hvis man har behov som gjør at man er nødt til å ha bil for å ha et verdig liv, er det riktig at Nav støtter dette. Vi andre kan velge. 3 Lenke til kommentar
Shruggie Skrevet 15. juli 2015 Del Skrevet 15. juli 2015 Nettopp. Og hvis man teknisk sett har råd til bil, men velger å bruke de pengene på å kjøpe klær til barna og en ferie i året, så skal man ikke straffes for det. Lenke til kommentar
Monica Jansen Skrevet 15. juli 2015 Forfatter Del Skrevet 15. juli 2015 Egentlig er det mamma som har kjøpt den til meg. 2 Lenke til kommentar
Monica Jansen Skrevet 15. juli 2015 Forfatter Del Skrevet 15. juli 2015 At du kjøper bil uten hjelp fra NAV viser jo bare så altfor tydelig at avslaget var korrekt. Jeg skreiv feil. Jeg skulle egentlig skrive at mamma spanderte bilen på meg. 1 Lenke til kommentar
Papirkurven Skrevet 15. juli 2015 Del Skrevet 15. juli 2015 Dama kjøpte seg Yaris (Det er vell det du kjøpte også?) Overhode ikke bil for meg, men hun liker den veldig godt. Alt for liten for meg, selv med sete helt bak. Nå vet ikke jeg om du er ho eller han. Men jeg er ca. 190 høy og den er for liten for meg. 1 Lenke til kommentar
Habla Møberg Skrevet 15. juli 2015 Del Skrevet 15. juli 2015 (endret) Dette er en Aygo. Minste bilen som Toyota har mener jeg. Merkverdig god plass, i framsetet. Motorrommet er utrolig lite. Så lite at hovedlyspærer skal byttes fra inne i kupeen, mener jeg å huske. Men det er en sjarmerende liten bil dette. En bekjent som kjøpte seg en Lexus hybrid, hadde en slik som dette som lånebil mens han ventet på sin bil. Han sa han faktisk savnet denne lille bilen. Veldig lettkjørt i byen, og overraskende kjørbar på motorveien, selv om det ikke akkurat er noe fartsmonster. Endret 15. juli 2015 av fikse Lenke til kommentar
Habla Møberg Skrevet 15. juli 2015 Del Skrevet 15. juli 2015 BTW: Til dere som velger å "rakke ned" på trådstarter som velger å "stå fram" med sin NAV-søknad: Hva i svarte hestedasken aner dere om hvilke behov trådstarter har, som gjør at han/hun velger å søke om bil?At man (muligens) har krav på diverse støtteordninger gjennom NAV trenger ikke å ha en døyt med økonomi å gjøre. Ikke arbeidsevne eller andre evner å gjøre heller, for den saks skyld.Slike flåsete og korttenkte kommentarer forteller en hel del om dere, og ikke en sjitt om trådstarter. Skam dere! 6 Lenke til kommentar
OlaOlablakken Skrevet 15. juli 2015 Del Skrevet 15. juli 2015 At du kjøper bil uten hjelp fra NAV viser jo bare så altfor tydelig at avslaget var korrekt. At du skriver dette viser jo bare altfor tydelig at du ikke aner hva du snakker om... 3 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå