Jod-R Skrevet 15. juli 2015 Del Skrevet 15. juli 2015 Spisse fjell Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Leif Olsson Skrevet 15. juli 2015 Del Skrevet 15. juli 2015 Et fint dokument av de spisse fjellene på Andøya Mvh Leif 1 Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 16. juli 2015 Del Skrevet 16. juli 2015 Spisse fjelltopper som minner meg om Trolltindene i Romsdal, men ser jo at dette er tatt på Andøya. Velger meg V2 som er mer skråstilt og gir et dypere perspektiv. Vennlig hilsen Ragnar 1 Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 16. juli 2015 Del Skrevet 16. juli 2015 Ikke særlig behagelig å setta seg oppå der hvis man endelig har klart å klatre seg til topps. Flotte farger og formasjoner. Var det her du fant ideen til logoen din? Roar 1 Lenke til kommentar
Jod-R Skrevet 17. juli 2015 Forfatter Del Skrevet 17. juli 2015 Et fint dokument av de spisse fjellene på Andøya Mvh Leif Takker Spisse fjelltopper som minner meg om Trolltindene i Romsdal, men ser jo at dette er tatt på Andøya. Velger meg V2 som er mer skråstilt og gir et dypere perspektiv. Vennlig hilsen Ragnar Takker Ikke særlig behagelig å setta seg oppå der hvis man endelig har klart å klatre seg til topps. Flotte farger og formasjoner. Var det her du fant ideen til logoen din? Roar Takker. Logoen "min" er et gammelt norrønt symbol, mer om den på wikipedia. Siden jeg er såpass fascinert av vikingtiden og ikke kreativ nok til å lage meg en helt egen logo så endte jeg opp med den. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg