Jod-R Skrevet 15. juli 2015 Del Skrevet 15. juli 2015 Kult bensinpumpe bilde ifra en uvanlig vinkel også flott etterbehandling, får en old-time feel ifra den. Lenke til kommentar
HD-cam Skrevet 15. juli 2015 Del Skrevet 15. juli 2015 Kult, ikke lett å finne "frittgående" av disse lengre. Fint bilde Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 16. juli 2015 Del Skrevet 16. juli 2015 Håper literprisen også er av det gamle slaget. Godt observert og fotografert. vennlig hilsen Ragnar Lenke til kommentar
IngvaldNordland Skrevet 16. juli 2015 Del Skrevet 16. juli 2015 Liker perspektivet og stemningen du har fått ,etterbehandlet tror jeg, fint inn i slutt resultatet. mvh ibn Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 16. juli 2015 Del Skrevet 16. juli 2015 Sku' nesten tru du har stått nedi tanken for å få tatt dette. Den ligger som kjent stort sett under jorda. Kreativiteten lenge leve. Roar Lenke til kommentar
J.W Skrevet 16. juli 2015 Forfatter Del Skrevet 16. juli 2015 Kult bensinpumpe bilde ifra en uvanlig vinkel også flott etterbehandling, får en old-time feel ifra den. Er sjarmerende disse gamle pumpene.Takker for den hyggelige tilbakemeldingen Lenke til kommentar
J.W Skrevet 16. juli 2015 Forfatter Del Skrevet 16. juli 2015 Kult, ikke lett å finne "frittgående" av disse lengre. Fint bilde Nei er langt i mellom disse. Moro at du likte bildet mitt Lenke til kommentar
J.W Skrevet 16. juli 2015 Forfatter Del Skrevet 16. juli 2015 Håper literprisen også er av det gamle slaget. Godt observert og fotografert. vennlig hilsen Ragnar Hehe. Ja da hadde det nok vært kø der Tror denne brukes el har vært brukt på dieseltog. Takk for hyggelig tilbakemelding Lenke til kommentar
J.W Skrevet 16. juli 2015 Forfatter Del Skrevet 16. juli 2015 Liker perspektivet og stemningen du har fått ,etterbehandlet tror jeg, fint inn i slutt resultatet. mvh ibn Takk takk for hyggelig tilbakemelding Lenke til kommentar
J.W Skrevet 16. juli 2015 Forfatter Del Skrevet 16. juli 2015 Sku' nesten tru du har stått nedi tanken for å få tatt dette. Den ligger som kjent stort sett under jorda. Kreativiteten lenge leve. Roar Ja fikk vel muligens noe grønske på knea. Takker for fin kommentar Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg