Arodem Skrevet 15. juli 2015 Rapporter Del Skrevet 15. juli 2015 Konami visker fremdeles med viskelæret.Ser du hva som mangler på omslaget til høyre? Lenke til kommentar
Respwner Skrevet 15. juli 2015 Rapporter Del Skrevet 15. juli 2015 Jeg synest Konami oppfører seg ganske barnslig når de gjør dette. Selv om utvikleren og Kojima ikke lenger er annsatt hos Konami så er det jo de som har laget spillet... : / 1 Lenke til kommentar
Spartapus Skrevet 15. juli 2015 Rapporter Del Skrevet 15. juli 2015 Har vokst opp med Konami som et av mine favorittselskaper helt siden NES sine dager, så det er bare trist å følge utviklingen deres i dag. 1 Lenke til kommentar
Whackedorange Skrevet 15. juli 2015 Rapporter Del Skrevet 15. juli 2015 Nå vet vi ikke hva som egentlig har skjedd mellom Konami og Kojima.. for det meste er alt bare spekulasjoner siden verken Konami eller Kojima har snakket om hva som har skjedd i det offentlige rom men att det er ett brudd mellom de to nevnte parter er utenfor enhver tvil. 1 Lenke til kommentar
LaKilla Skrevet 15. juli 2015 Rapporter Del Skrevet 15. juli 2015 Her tar Konami en Stalin, ser jeg... men som nevnt av @Wackedorange, så vet vi jo ikke hva som har skjedd mellom Konami og utvikleren. Uansett skal det nevnes at jeg synes jo det er noe spesielt og sært at en alle spor etter utviklerstudioet til de grader blir visket vekk. 3 Lenke til kommentar
Puro Skrevet 15. juli 2015 Rapporter Del Skrevet 15. juli 2015 Kojima er ikke typen til å snakke om ting offentlig så jeg tror aldri vi får høre begge sider her, det bare er som det er. Lenke til kommentar
Boss-Znakemaster Skrevet 15. juli 2015 Rapporter Del Skrevet 15. juli 2015 Dette er rett å slett flaut. Metal Gear Solid er mestelig skapt av Hideo Kojima og å prøve å skjule at han har produsert spillet er bare tåpelig. Han er ett geni uten like og har all rett til å stå på coveret og å være med i crediten. Lenke til kommentar
Rompel & Skinnrolf Skrevet 15. juli 2015 Rapporter Del Skrevet 15. juli 2015 Det er bare rotter og røyskatter igjen i Konami i dag. Nå er det på tide at Simon Belmont, Dracula, Contra dude, Leonardo, Solid Snake og Pyramid Head drar inn til hovedkvarteret i Tokyo og tar en skikkelig opprydning. Lenke til kommentar
Rompel & Skinnrolf Skrevet 15. juli 2015 Rapporter Del Skrevet 15. juli 2015 (endret) Her tar Konami en Stalin, ser jeg... Ja. Vet du hvem andre som opererte på samme måten? Den brodermyrdende romerske keiseren Caracalla. På tondoen under så er bror Geta visket ut etter at Caracalla myrdet han: https://en.wikipedia.org/wiki/File:Severan_dynasty_-_tondo.png Eller som i ditt eksempel, Stalin som fikk Nikolai Yezhov henrettet. Det var tydeligvis ikke nok, for etter på ble han "henrettet" fra fotografiet under også: https://en.wikipedia.org/wiki/File:Voroshilov,_Molotov,_Stalin,_with_Nikolai_Yezhov.jpg Endret 15. juli 2015 av Rompel & Skinnrolf Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 15. juli 2015 Rapporter Del Skrevet 15. juli 2015 Flaut, Konami. Dette er bare trist å se på. Lenke til kommentar
-Silvester-II-Anfang- Skrevet 16. juli 2015 Rapporter Del Skrevet 16. juli 2015 Dette var noe....spesielt.... Lenke til kommentar
Einar i lia Skrevet 16. juli 2015 Rapporter Del Skrevet 16. juli 2015 Man kan blåse ut et lys men man kan ikke blåse ut en brann. Lenke til kommentar
HanFyrenVetDu Skrevet 16. juli 2015 Rapporter Del Skrevet 16. juli 2015 Mulig dette bare er pga rent byråkrati (altså at de ikke har "lov" til å ha navnet hans der så lenge kontrakten ikke gjelder lenger). Uansett syns jeg det er usmakelig og fremstår som en barnslig ting å gjøre. Alle vet at Kojima er kjernen bak hele Metal Gear-serien, og å prøve å viske ut navnet hans er bare teit. 1 Lenke til kommentar
Crext Skrevet 17. juli 2015 Rapporter Del Skrevet 17. juli 2015 Jeg spekulerer i at faktisk dette er hvordan Kojima har ønsket det selv. Han ønsket å hoppe av ved MGS3, men ble sendt all mulig slags trusler fordi han ikke avsluttet serien (høyemosjonelle fans). Slik sett følte han et ansvar for MGS4, men hvor MGS5 muligens har vært spilt opp slik at Konami tar på seg "slem sjef" trøyen slik at Kojima slipper eventuell støy. Dette for å kunne fortsette med andre ting som ikke er MGS (og skylle på at det var utviklers avgjørelse, og ikke hans)? Hvis det er tilfellet så er det thumbs up for smart exit. 1 Lenke til kommentar
MrAsh Skrevet 18. juli 2015 Rapporter Del Skrevet 18. juli 2015 Har ikke lest alle kommentarene, men ser ut som at alle tar helt feil. Det gamer.no prøver å vise oss er at den til venstre er Rating Pending mens den til høyre er Rated M for mature 2 Lenke til kommentar
Play2603 Skrevet 19. juli 2015 Rapporter Del Skrevet 19. juli 2015 Har ikke lest alle kommentarene, men ser ut som at alle tar helt feil. Det gamer.no prøver å vise oss er at den til venstre er Rating Pending mens den til høyre er Rated M for mature På toppen av coveret til venstre står det "A Hideo Kojima Game". Dette er fjernet på coveret til høyre. Lenke til kommentar
Spartapus Skrevet 22. juli 2015 Rapporter Del Skrevet 22. juli 2015 Har ikke lest alle kommentarene, men ser ut som at alle tar helt feil. Det gamer.no prøver å vise oss er at den til venstre er Rating Pending mens den til høyre er Rated M for mature På toppen av coveret til venstre står det "A Hideo Kojima Game". Dette er fjernet på coveret til høyre. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå