AnonymDiskusjon Skrevet 15. juli 2015 Del Skrevet 15. juli 2015 Jeg er smått fornærmet og egentlig opprørt over at kjæresten til en kompis av meg tydeligvis er sur på meg. Jeg aner ikke hvorfor. Alt jeg fikk var at han måtte utsette kaffen i dag til en annen dag, fordi "hun ble egentlig skikkelig fra seg når hun oppdaget at du var dame". Hallo? Jeg har da alltid vært dame. Møtte henne for første gang i går, og jeg følte helt ærlig at vi fant tonen. De bor skikkelig langt unna, så det er ikke ofte jeg møter han (1-3 ganger i året). Han hadde med seg kjæreste og barn på tur, og jeg synes det var veldig hyggelig å hilse på dem. Er jeg helt amøbe her, eller? Skjønner ikke en dritt, jeg. Anonymous poster hash: d2144...8c6 Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 15. juli 2015 Del Skrevet 15. juli 2015 Hun er sikkert ikke sur på deg, bare sjalu og usikker. 2 Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 15. juli 2015 Del Skrevet 15. juli 2015 Som darkness| sier er hun sikkert bare sjalu fordi du er dame. Lenke til kommentar
TheNarsissist Skrevet 15. juli 2015 Del Skrevet 15. juli 2015 Chill, hun er en kvinne. 2 Lenke til kommentar
g@bb@ Skrevet 16. juli 2015 Del Skrevet 16. juli 2015 Slikt skjer når det er kompis av dama og. Trust me. Har mistet kontakten med noen på grunn av det - fordi den sjalu og usikre typen til venninna mi ikke likte at dama hans har kompiser. Lenke til kommentar
Mr.Duklain Skrevet 17. juli 2015 Del Skrevet 17. juli 2015 Slikt skjer når det er kompis av dama og. Trust me. Har mistet kontakten med noen på grunn av det - fordi den sjalu og usikre typen til venninna mi ikke likte at dama hans har kompiser. Ja hater sånne sjalusi folk. Men her burde kompisen av Ts si ifra og gro et par. Han bør si at han har venniner og hun kan ha kompiser. Hvis da ikke kompisen av Ts er imot at kjæresten skal ha kompiser da kan jo være at hun gjør dette på trass. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå