endrefisken Skrevet 15. juli 2015 Del Skrevet 15. juli 2015 Ringnes på Hamar Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 15. juli 2015 Del Skrevet 15. juli 2015 Slett ikke så ulikt gamle Ringnes i Oslo der mesteparten nå er borte og har blitt boligblokker. Kanskje noe mørkt så jeg ville lysna ørlite på dette. Nede til venstre stikker litt av asfalten fram og lager linje ut i krysset. Tror en bortkloning av den siste biten der vil bedre perspektivet og øke spenningen for da blir du stående igjen med en rein linje ut på venstre ramme og det vil øke spenningen i bildet. Kanskje vil et venstrekutt som fjerner nevnte og tetter glipa lenger oppe i kanten være en vel så god løsning for glipa i bildekant er ingen god løsning. Hvis du vurderer kuttet så kanskje innenfor den lyse stolpen i enden på muren. Ser også en liten glipe ved taket oppe i høyre kanten og ville tatt 2 mm. der så det lyse elementet skjæres av bildekant. Bare forslag ut fra det jeg ser i bildet så "take it or leave it". Roar 1 Lenke til kommentar
endrefisken Skrevet 15. juli 2015 Forfatter Del Skrevet 15. juli 2015 La ut V2 der jeg har fjernet deler fra venstre og høyre. Lenke til kommentar
IngvaldNordland Skrevet 15. juli 2015 Del Skrevet 15. juli 2015 Fin bruk av "speilet". Bildet bærer litt preg av å være telefon tatt. Motivet er flott og du har god sans for å se dem. mvh Ibn Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg