Kobraz Skrevet 15. juli 2015 Rapporter Del Skrevet 15. juli 2015 Hei. Jeg har et spill på C:/Program Files/Spill Et av skjermbildene på spillet ønsker jeg å endre, jeg åpner det og gjør endringene men får ikke lagret på grunn av skrivebeskyttelse. Nå høyreklikker jeg på spillmappen og velger egenskap. Her er det haket av for at mappen er beskyttet. Jeg fjerner haken, trykker Bruk og OK. Bekrefter at endringen gjelder for undermapper/filer også. Det ser ut som om pcn jobber litt. Prøver igjen å lagre bildet, men kan ikke pga skrivebeskyttelsen. Går tilbake til egenskaper i spillmappen og ser at den igjen er skrivebeskyttet. hva gjør jeg galt? Jeg har administratorrettigheter. Kan noen hjelpe meg? Lenke til kommentar
Syar-2003 Skrevet 15. juli 2015 Rapporter Del Skrevet 15. juli 2015 Det er ikke skrivebeskyttelse. Det er aksessrettigheter i ntfs. C:\Program Files med undermapper er eid av trusted installer. Og du har ikke forhøyede user rettigheter for å skrive til dette området. Dette er en del av sikkerhets modellen etter Vista og er laget slik med hensikt . Lenke til kommentar
Thor. Skrevet 15. juli 2015 Rapporter Del Skrevet 15. juli 2015 Kopier bildet til skrivebord og rediger det. Så kopierer du det tilbake om nødvendig. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå