Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

Internt ADSL-modem?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jaggo... rart at jeg ikke har spurt meg selv om dette spørsmålet tidligere. Det har jo sine ulemper da, f.eks. når det kommer til deling av oppkoblingen!

Unnskyld men hva mener du med at det har ulemper når man skal dele oppkoblingen?

Jeg har et eksternt ADSL modem og bruker en switch til å dele internett forbindelsen min, hadde ikke vært noe vanskeligere uten...jeg skjønner liksom ikke hva/hvorfor (som) det blir værre?

Lenke til kommentar
Jeg er på jakt etter et internt ADSL-modem, PCI. Er det noen som vet om det i det hele tatt finnes, eller har noen erfaring med det?

Jeg er ufattelig lei av lednings-kaos...

Det må være støtte for det spesielle ADSL-Modemet i Telenor sine sentraler for å kunne bruke det!

Det er ikke bare å kjøpe og håpe på det beste.

Lenke til kommentar
Dette jeg reagerte på også, en kompis kjøpte et Nokia ADSL modem for det skulle være bedre, men når han kobla det opp fungerte ingenting.

Hvis det var det litt sære Nokia-modemet som Telenor brukte før så er det svært kresent på utstyret i sentralen.

Det er ingen direkte sammenheng mellom DSLAM og utstyrsprodusent, det jeg har hørt er at Nokia-DSLAM kan være litt sært mens de andre typene er mye enklere i så måte.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...