arntandre Skrevet 14. juli 2015 Del Skrevet 14. juli 2015 Sliter med voldsomt bildestøy på "vanlige" tv bilder etter å ha brukt Playstation (3) Ikke motsatt. Er altså problemer å bytte fra en kilde til en annen. Dekoder og ps3 er koblet til tv med hdmi. Philips tv som er 7 år gammel. Det samme er kabler. Noen som har noen tips for å få bukt på problemet? Lenke til kommentar
AndersT2 Skrevet 29. juli 2015 Del Skrevet 29. juli 2015 Hvis du bytter om på inngangene på de 2, flytter problemet seg? Lenke til kommentar
arntandre Skrevet 30. juli 2015 Forfatter Del Skrevet 30. juli 2015 Ja, samme problem. Dårlig hdmi kabel? Lenke til kommentar
TGB Skrevet 30. juli 2015 Del Skrevet 30. juli 2015 (endret) Det virker som TV ikke klarer synke med hdmi signalet når man switcher. Kan være dekorderboksen; eventuelt bare sløv HDMI implementasjon på TV. Det er naturligvis mulig å bare teste en ny HDMI kabel for å se om det løser problemet. Edit: Når jeg tenker meg om har jeg også vært borti tilsvarende problem for mange år siden. Byttet da HDMI-kabel, og har ikke sett noe til dette i ettertid. Det mystiske var at samme HDMI kabel fungerte fint på andre enheter. Endret 30. juli 2015 av TGB Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå