Gå til innhold

Det må bygges tettere i byene

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Du har så rett så rett. jeg har 4 bokser med for hengt opp på rekkverket på min balkong. men tror jeg står over et helt kompleks med fuglekasser.

Sender tankene til de afrikanske social veaverbirds som faktisk bygger sine reder som et boligblokk og det kan godt være 50 eller flere i ei slik blokk.

Jeg våkna i telt under ei slik blokk i en camp ute i bushen i Namibia tidlig en morra i 2004. Det var et svare leven og umulig å få sova mer.

Fint komponert i godt lys med ditto skarphet som henter farger og detaljer.

Roar

Lenke til kommentar

Veleksponert og godt komponert bilde. De grønne bladene skaper en fin ramme rundt motivet og gir inntrykk av frodig vekst. Men vinduene som titter frem i bakgrunnen avslører at vi likevel befinner oss i et urbant miljø og gir en morsom sammenligning mellom fuglehusene og boligblokka.

Lenke til kommentar

Veleksponert og godt komponert bilde. De grønne bladene skaper en fin ramme rundt motivet og gir inntrykk av frodig vekst. Men vinduene som titter frem i bakgrunnen avslører at vi likevel befinner oss i et urbant miljø og gir en morsom sammenligning mellom fuglehusene og boligblokka.

Takk for hyggelige kommentarer!

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...