Leif Olsson Skrevet 14. juli 2015 Del Skrevet 14. juli 2015 C O L O R S Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 15. juli 2015 Del Skrevet 15. juli 2015 Jasså, har fuglespesialisten også gitt seg graffitien i vold nå? Velkommen etter. Jeg har samla siden september 2007 og redigerte nr. 655 i går. I tillegg har jeg 107 fra Lanzarote. Mesteparten av det finnes bare i min samling nå. Denne her må vel egentlig sees kun som en dokumentasjon hvilket mange av mine også er. Jeg så opptil flere i går kveld på vei ut til restaurantmiddag og de må foreviges før de forsvinner igjen. Uansett hva man kaller disse tingene - kunst, hærverk eller hva som helst så er det noe som ikke kan overses. Det er en form for ungdomskultur i vår tid enten vi liker det eller ikke. Roar Lenke til kommentar
Leif Olsson Skrevet 15. juli 2015 Forfatter Del Skrevet 15. juli 2015 KULT!! Hei Tove Takk for hyggelig kommentar Med vennlig hilsen Leif Lenke til kommentar
Leif Olsson Skrevet 15. juli 2015 Forfatter Del Skrevet 15. juli 2015 Jasså, har fuglespesialisten også gitt seg graffitien i vold nå? Velkommen etter. Jeg har samla siden september 2007 og redigerte nr. 655 i går. I tillegg har jeg 107 fra Lanzarote. Mesteparten av det finnes bare i min samling nå. Denne her må vel egentlig sees kun som en dokumentasjon hvilket mange av mine også er. Jeg så opptil flere i går kveld på vei ut til restaurantmiddag og de må foreviges før de forsvinner igjen. Uansett hva man kaller disse tingene - kunst, hærverk eller hva som helst så er det noe som ikke kan overses. Det er en form for ungdomskultur i vår tid enten vi liker det eller ikke. Roar Hei Roar Takk for hyggelig og intressant informasjon, kommentar Ja finnes mange navn på slik maling. Minner meg lit om fugler likvel, praktærfugeln som jeg lagt ut her tidligere Medd vennlig hilsen Leif Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 16. juli 2015 Del Skrevet 16. juli 2015 Flott graffiti, velger meg V2 her hvor du får det fulle perspektiv, og selvfølge godt fotografert også. Vennlig hilsen Ragnar Lenke til kommentar
Leif Olsson Skrevet 16. juli 2015 Forfatter Del Skrevet 16. juli 2015 Flott graffiti, velger meg V2 her hvor du får det fulle perspektiv, og selvfølge godt fotografert også. Vennlig hilsen Ragnar Hei Ragnar Takk for hyggelig kommentar, som altid Med vennlig hilsen Leif Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg