Laktampe Skrevet 14. juli 2015 Del Skrevet 14. juli 2015 Det er to ganske forskjellige spillplattformer. PS4 kan kjøre større spill (Skyrim feks) som 3DS ikke kan men 3DS kan du ha med deg og spille nesten overalt. 3DS og PS4 har forskjellige spill å tilby så jeg selv ville valgt den med de mest underholdene spillene. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+130498 Skrevet 14. juli 2015 Del Skrevet 14. juli 2015 Det kommer jo helt an på hvor og hvordan du vil spille. Foretrekker du å sitte stille og spille, eller liker du å gjøre det mens du er på farten fra et sted til annet. Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 17. juli 2015 Del Skrevet 17. juli 2015 (endret) Det er to ganske forskjellige spillplattformer. PS4 kan kjøre større spill (Skyrim feks) som 3DS ikke kan men 3DS kan du ha med deg og spille nesten overalt. 3DS og PS4 har forskjellige spill å tilby så jeg selv ville valgt den med de mest underholdene spillene. Det er sikkert mulig at PS4 klarer å kjøre større spill. Hva som er underholdene spill varierer til person til person. Det er de spillene du mener er mest underholdene. Vil nå jeg si. Til trådstarteren: Velg det du mener er ment for deg. Med andre ord; hva sier ditt hjerte i hva du bør velge!! Jeg personlig ville valgt PS4. 8D Endret 17. juli 2015 av TheDarkSeeds - SCM 1 Lenke til kommentar
Monica Jansen Skrevet 23. juli 2015 Forfatter Del Skrevet 23. juli 2015 Jeg skal kjøpe new 3ds xl i morgen og 2 spill. Lader har jeg kjøpt og fått fra cdon fordi lader ikke følger med new 3dsene. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå