AnonymDiskusjon Skrevet 14. juli 2015 Del Skrevet 14. juli 2015 Hei. Jeg har vært sammen med dama i 4 år, og alt er egentlig bra med oss. I de siste to årene har vi bodd 1 time unna hverandre pga. jobb. Problemet er at jeg ikke tenner like mye på henne nå som før. Det er sikkert vanlig å miste mer og mer sexlyst på partneren i løpet av årene, men det har blitt så ille at jeg ofte må tenke på en deilig dame for å komme når vi har sex. Jeg tenker aldri på dama lenger når jeg runker, for da klarer jeg ikke å komme. Jeg klarer ikke å dumpe henne, for jeg elsker henne jo. Som sagt er alt bra mellom oss, bortsett fra at jeg ikke tenner like mye på henne nå som det jeg gjorde før. Dessuten må jeg gjøre 90% av jobben under sex, hun tar så å si aldri initativet til ting. Hva ville dere ha gjort? Anonymous poster hash: fe55e...8c2 Anonymous poster hash: fe55e...8c2 Lenke til kommentar
Poor Leno Skrevet 14. juli 2015 Del Skrevet 14. juli 2015 Jeg ville pratet med hun. 1 Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 14. juli 2015 Del Skrevet 14. juli 2015 Gratulerer forelskelsen er over, og nå kommer du til det stadiet som heter virkeligheten. 7 Lenke til kommentar
Suspendert Skrevet 14. juli 2015 Del Skrevet 14. juli 2015 Gjør det slutt. Finn en ny dame som du tenner på. Når du ikke lengre tenner på henne, finner du en ny som du tenner på, å sånn går nå dagan. Noen finner seg selv i dette etter 3-4 unger, autotrekk/autoinntekt fra nav, en sliten ulvegenser med bonus indianer på ryggen, lyseblå crocs og diplom fra engleskolen. Kommer du til å bli en av dem? 1 Lenke til kommentar
Pop Skrevet 14. juli 2015 Del Skrevet 14. juli 2015 Welcome to the real world. Sånn blir det som regel, men man trenger jo ikke bare dasse videre og la det være slik. Det finnes jo ting å gjøre som får dere litt tente igjen. Finn på leker, steder, utkledning, rollespill... you name it. Livet trenger ikke være A4 selv om du vil holde på samme dame de kommende 50 år. 1 Lenke til kommentar
Kikert Skrevet 14. juli 2015 Del Skrevet 14. juli 2015 Dessuten må jeg gjøre 90% av jobben under sex, hun tar så å si aldri initativet til ting. Virker som om hun ikke tenner like mye på deg lenger heller 6 Lenke til kommentar
Kameleona Skrevet 21. juli 2015 Del Skrevet 21. juli 2015 Ikke meningen å gjøre vondt verre, men: Du skriver at du elsker henne, men kan det være at dette er mer vennskapsfølelser enn kjærestefølelser..? Uansett er jeg enig med dem som skriver at dette er et vanlig stadium og at det er lurt å snakke om saken. Er sikkert mye nytt dere kunne prøvd i håp om å tenne gnisten igjen... Også kunne du kanskje prøvd å finne ut hvorfor du ikke tenner på henne lenger – hva har forandret seg? Lenke til kommentar
Solefald Skrevet 25. juli 2015 Del Skrevet 25. juli 2015 Det her skjer som med alle par der en har "vanlig" sex der mannen ejakulerer. Lærer deg og ho deg tantra så får det ein heilt anna sving. En ejakulasjon har en 14 dagers hangover effekt på dopaminer, oxcytocin, seratonin etc. Hormoner du trenger for å være like tiltrekt av partner. Er ganske elementær kunnskap for alle som klarer å åpne augene litt utenfor det A4 sex livet som er enkelt og greit kjedelig i forhold til kva som er mulig å oppnå Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147 Skrevet 25. juli 2015 Del Skrevet 25. juli 2015 Hva ville dere ha gjort? Sluttet å bry meg om det. Lenke til kommentar
ragge_jz Skrevet 30. juli 2015 Del Skrevet 30. juli 2015 vanskelig å si ass.... Desverre, virker det som om den "grå hverdagen" er de dagene det er flest av - jævli synd. Hvordan du skal sprite opp sexlivet veit jeg ikke, men dere kan jo begynne å trene sammen og se hvordan det går... Fysisk bevegelse kan gi økt sexlyst. Annet enn det, velkommen til den grå hverdagn ja... :S Velkommen i klubben liksom. Heng med venner, gjør andre ting som er fett. Livet er mer enn sex. Lær deg ting, prøv å utvikle deg som person istedenfor. Utforsk noe nytt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg