Simkin Skrevet 14. juli 2015 Del Skrevet 14. juli 2015 (endret) Sikkert et noob spm, men Jeg har to skjermer, en via DVI og en HDMI. Begge skjermene viser "Oppgavelinjen" i windows, er dette vanlig? Jeg kunne tenkt meg å ha oppgavelinjen kun på hovedskjermen På AMD så hadde jeg alle disse valgene (Clone, Extend), men extend er grået ut på nvidia kontrolpanelet hos meg. Endret 14. juli 2015 av Simkin Lenke til kommentar
kthjorpthjopøri Skrevet 14. juli 2015 Del Skrevet 14. juli 2015 (endret) Etter mye om og menn: Høyreklikk påskrivebord - "sjermoppløsning" velg "dupliser diss sjermene" unde "flere sjermer gardinen" Endret 14. juli 2015 av andrucks Lenke til kommentar
Simkin Skrevet 14. juli 2015 Forfatter Del Skrevet 14. juli 2015 Men da er alt like på begge skjermene. Jeg ønsker kun Windows oppgavelinjen på hovedskjermen, mens skjerm nr2 er "ren" hvor jeg kan dra vinduer til ved behov. Lenke til kommentar
kthjorpthjopøri Skrevet 14. juli 2015 Del Skrevet 14. juli 2015 Hups sorry. "utvid disse sjermene" Gikk litt fort i svingene der Lenke til kommentar
-Léon- Skrevet 16. juli 2015 Del Skrevet 16. juli 2015 (endret) Har du prøv dette? Ellers så kan du kjøpe DisplayFusion, men ville ventet til det er på tilbud. Synes 200.- som Steam vil ha er litt drøyt, selv om programmet er bra. Endret 16. juli 2015 av -Léon- Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå