Lisbeth Grendal Skrevet 14. juli 2015 Del Skrevet 14. juli 2015 Skymannen Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
GroKoDilla Skrevet 14. juli 2015 Del Skrevet 14. juli 2015 Tøfft!! Så gøy at du fikk fanget han før han "smeltet bort" ;-) Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 15. juli 2015 Del Skrevet 15. juli 2015 Kanskje kunne du kutta vekk det hvite for det tok laang tid før jeg oppdaga trynet på'n. Først da forsto jeg tittelen. Roar Lenke til kommentar
Lisbeth Grendal Skrevet 15. juli 2015 Forfatter Del Skrevet 15. juli 2015 Tøfft!! Så gøy at du fikk fanget han før han "smeltet bort" ;-) Hei Gro! Tusen takk for hyggelig kommentar Mvh Lisbeth. Lenke til kommentar
Lisbeth Grendal Skrevet 15. juli 2015 Forfatter Del Skrevet 15. juli 2015 Kanskje kunne du kutta vekk det hvite for det tok laang tid før jeg oppdaga trynet på'n. Først da forsto jeg tittelen. Roar Ha, ha Roar Jasså, du fant omsider "trynet" på`n ? Da fant du mer enn jeg gjorde. Skymannen min har vel egentlig ikke så framtredende "tryne", for å si det sånn. Det jeg ser, er overkroppen på en stor kraftig mann i hele hø. halvdel av bildet, der hans venstre arm bokser seg inn i nettopp den hvite skyen til venstre. Finner du armen, ser du også skulderen og halsen, og da på toppen omrisset av et hode med lyst krusete hår. Jasså, du fant altså et "tryne" ? Nå blir vel jeg også sittende lenge å lete i tåkehavet etter det da Mvh. Lisbeth. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg