Muggkaare Skrevet 14. juli 2015 Del Skrevet 14. juli 2015 Det blir ikke mindre bugs av den grunn. De gir bare PC-brukere et dårligere produkt. 2 Lenke til kommentar
Vice Skrevet 14. juli 2015 Del Skrevet 14. juli 2015 Så mer kompleks kode skaper ikke i utgangspunktet mer bugs?? 2 Lenke til kommentar
Sweden4Life Skrevet 14. juli 2015 Del Skrevet 14. juli 2015 Hvordan skal man spille "split-screen" på PC annyway? koble til 2 consoll kontrollere er jo en mulighet ? 1 Lenke til kommentar
Gunman1986 Skrevet 14. juli 2015 Del Skrevet 14. juli 2015 Hmm er det så stor etterspørsel for split screen på pc da? Samtidig så ser jeg at det er kjipt hvis en har set up for det. Vil aldri glemme de gode dagene hvor vi delte et keyboard på 4stk Good times. 1 Lenke til kommentar
Sutekh Skrevet 14. juli 2015 Del Skrevet 14. juli 2015 Jeg aner ikke hva som er intensjonen til Dice for å fjerne det annet enn at det tydeligvis gir dem en fordel.For å si det sånn, det er ingenting i formuleringen fra QA-sesjonen som tyder på at det her er funksjonalitet som blir "fjernet". Antageligvis har det aldri vært implementert i PC-versjonen til å begynne med. Lenke til kommentar
Vice Skrevet 14. juli 2015 Del Skrevet 14. juli 2015 (endret) Jeg aner ikke hva som er intensjonen til Dice for å fjerne det annet enn at det tydeligvis gir dem en fordel.For å si det sånn, det er ingenting i formuleringen fra QA-sesjonen som tyder på at det her er funksjonalitet som blir "fjernet". Antageligvis har det aldri vært implementert i PC-versjonen til å begynne med. Det er nok sannsynlig. Jeg vil også anta at dette på en eller annen måte har vært vanskeligere i PC versjonen, og med tanke på at det trolig er svært få som ønsker seg den uansett så har de aldri lagt noe arbeid i å implementere det på PC. Hadde det bare vært å porte all kode rett over uten problemer ville de jo ikke ha fjernet muligheten. Endret 14. juli 2015 av Vice Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 14. juli 2015 Del Skrevet 14. juli 2015 Det har jo blitt gjort før, så hvorfor ikke nå? Lenke til kommentar
Sutekh Skrevet 14. juli 2015 Del Skrevet 14. juli 2015 Det har jo blitt gjort før, så hvorfor ikke nå?Prioritering? Selv om det har vært gjort noe (hovedsakelig av Valve) for å gjøre PCen som plattform i stand til å levere en konsoll-aktig opplevelse, så er nok omfanget av sofagaming på PC fremdeles ganske lite. De har vel rett og slett funnet ut at målgruppen er for liten til å rettferdiggjøre ressursbruken. 1 Lenke til kommentar
Maabren Skrevet 14. juli 2015 Del Skrevet 14. juli 2015 Typisk at PC-versjonen blir nedprioritert på splitscreen, hadde blitt snadder med nokre runder offline. 1 Lenke til kommentar
Licht Skrevet 14. juli 2015 Del Skrevet 14. juli 2015 Må innrømme at muligheten for split-screen på PC aldri har falt meg inn. Hot-seat i Worms og Heroes, selvsagt, men det er jo en litt annen greie. 3 Lenke til kommentar
Sutekh Skrevet 14. juli 2015 Del Skrevet 14. juli 2015 Battle Isle var vel siste spillet jeg spilte i split screen på pc. Og tanken på å spille en fps med noe annet enn mus og tastatur er uansett en vederstyggelighet. Lenke til kommentar
SirRobert Skrevet 14. juli 2015 Del Skrevet 14. juli 2015 Oh shit, ja nå har EA\Dice gjort det igjen. Ingen split screen!? Skal det aldri ta slutt eller? Cancel preorder! Lenke til kommentar
Tønne Skrevet 14. juli 2015 Del Skrevet 14. juli 2015 Greit nok egentlig. Tror ikke jeg kommer til å spille split-screen på 24" skjermen på rommet i kontorstolen uansett. Lenke til kommentar
trooperking Skrevet 14. juli 2015 Del Skrevet 14. juli 2015 Herregud... Hvem i huleste spiller split-screen på pcen!? Dette er noe av det dummeste jeg har lest til nå... Dette er ting man kan bare blåse i å skrive om, er bare unødvendig bruk av tid. hadde det vært på konsoll dette skjedde hadde saken vært helt annerledes. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 14. juli 2015 Del Skrevet 14. juli 2015 Jeg har PCen koblet til TVen, så hadde vært flott med split screen, noe jeg spiller oftere på PCen min enn på konsollene. 1 Lenke til kommentar
Andrull Skrevet 14. juli 2015 Del Skrevet 14. juli 2015 Herregud... Hvem i huleste spiller split-screen på pcen!? Dette er noe av det dummeste jeg har lest til nå... Dette er ting man kan bare blåse i å skrive om, er bare unødvendig bruk av tid. hadde det vært på konsoll dette skjedde hadde saken vært helt annerledes.Lov å se lott fremfor snuten sin? Er sikkert de som bruker PC som en konsoll. Dvs å koble PCen til TVen. Når mam så får venner på besøk så slipper man å drasse med seg en ekstra PC for å lage LAN, eller det å kjøp en konsoll og spillet på nytt kun for den bruken. Husker selv at vi i vennegjengen ble nødt til å kun kjøpe to konsoller kun for å spille splitscreen når vi samlet oss på besøk. I grunn unødvendig når PCen var bedre og koblet til prosjektor fra før av. Så at det savnes skjønner jeg lett. Å spille på skype eller LAN kan være litt kjipt eller stress til tider, kontra en splitscreen. Ja trenger jo ikke være splitscreen i sin ekte form, men to skjermer. (også noe vi gjorde etter hvert) 1 Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 14. juli 2015 Del Skrevet 14. juli 2015 Det har nå ikke vært splitscreen på noen av DICE sine skytespill på PC noen gang ettersom jeg kan huske. Lenke til kommentar
Christian Thork Skrevet 14. juli 2015 Del Skrevet 14. juli 2015 Splitscreen bryr jeg meg midt bak om Men folk kan vel klage på det også.. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 14. juli 2015 Del Skrevet 14. juli 2015 Selvsagt bør man klage på at de kutter innhold fra PC-utgaven. Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 14. juli 2015 Del Skrevet 14. juli 2015 Selvsagt bør man klage på at de kutter innhold fra PC-utgaven. At det ikke er splitscreen er en av tingene jeg gir blanke F i. CoD har hatt splitscreen på konsollversjonene lenge, men det er ikke noe jeg savner som PC spiller. Det som irriterer meg er at vi får porter som er låst til 30fps eller at man må ha det råeste av det råeste for i det hele tatt å klare å drive spillet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå