Arodem Skrevet 14. juli 2015 Del Skrevet 14. juli 2015 Denne VR-demoen lar deg se byen med egne øyne.Opplev Warcraft-byen Stormwind fra ryggen til en griff Lenke til kommentar
Skaal Skrevet 14. juli 2015 Del Skrevet 14. juli 2015 Nei, jeg kan ikke minnes på at denne filmen er under produksjon! Er alt for lenge til den er ute! Hysj! (Kule greier, men gleder meg mer til å se bilder fra filmen! I bevegelse, selvfølgelig. ) Lenke til kommentar
Zedarius Skrevet 14. juli 2015 Del Skrevet 14. juli 2015 Tips: åpne i youtube. Den videoen som spilles av i artikkelen er veldig uskarp. Lenke til kommentar
Eponyx Skrevet 14. juli 2015 Del Skrevet 14. juli 2015 Ser de har flyttet slottet til i nærheten der hvor katedralen var og katedralen der hvor slotte var. Ellers så ser det ikke så galt ut i forhold til Wow, vis du ser bort ifra hvor mye større og detalj rik byen er men det må man jo regne med. Du kan jo trossalt ikke kalle det en storby med 13 veier, noen kanaler og noen og 40 hus. Lenke til kommentar
Akrabra Skrevet 14. juli 2015 Del Skrevet 14. juli 2015 (endret) Dette er nok originale Stormwind fra The first War. Den ble jevnet med jorden og bygd opp igjen senere på samme plass og kalt originalt nok New Stormwind.Ser uansett bra ut, gode detaljer og det ser veldig Warcraft ut. Håper Blizzard har vært en stor del av produksjonen, noe jeg egentlig ikke tviler på. Endret 14. juli 2015 av Akrabra Lenke til kommentar
yoyobroshan2 Skrevet 14. juli 2015 Del Skrevet 14. juli 2015 jeg er stor fan av harry potter bøkene 3 Lenke til kommentar
Sulphuras Skrevet 14. juli 2015 Del Skrevet 14. juli 2015 Jeg gleder meg mer til å se Capital City i sin funksjonable prakt Lenke til kommentar
Civilix Skrevet 15. juli 2015 Del Skrevet 15. juli 2015 Tips: åpne i youtube. Den videoen som spilles av i artikkelen er veldig uskarp. for de fleste nettlesere fungerer ikke 3d-biten på youtube siden... Lenke til kommentar
Zedarius Skrevet 16. juli 2015 Del Skrevet 16. juli 2015 Tips: åpne i youtube. Den videoen som spilles av i artikkelen er veldig uskarp. for de fleste nettlesere fungerer ikke 3d-biten på youtube siden... Forandrer ikke at den er ufattelig mye penere, selv om den er delt i to og forvrengt. Lenke til kommentar
Einar i lia Skrevet 16. juli 2015 Del Skrevet 16. juli 2015 Også gamle griffer kan få nye fjær. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå