AnonymDiskusjon Skrevet 14. juli 2015 Del Skrevet 14. juli 2015 Hei. Som tittelen sier så har jeg noen smerter i hendene. Jeg merker det på oversiden. Disse smertene føles "dype" og jeg mistenker derfor at det er skjelettet. Det startet igår i venstre hånd, de varte bare i maksimum noen sekunder om gangen før de ble borte i kanskje 30 sekunder. Idag så kjenner jeg knapt at det gjør vondt i venstre hånda, men nå har jeg de samme smertene i høyre hånd, men de er litt mer intensive, varer lenger og er ikke borte så lenge. Hva kan det være? Det begynte helt plutselig. Anonymous poster hash: 9b1ff...50b Lenke til kommentar
Luske_Ludvig Skrevet 14. juli 2015 Del Skrevet 14. juli 2015 (endret) Høres ut som noe revmatisk. Revmatiske lidelser er ofte make på begge sider av kroppen. Endret 14. juli 2015 av Luske_Ludvig 1 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 14. juli 2015 Forfatter Del Skrevet 14. juli 2015 Vil du si at det er alvorlig? Burde jeg ta et tur til legen? Tas det noen type undersøkelser for å gi en slik diagnose? Anonymous poster hash: 9b1ff...50b Lenke til kommentar
Malvado Skrevet 14. juli 2015 Del Skrevet 14. juli 2015 Vil du si at det er alvorlig? Burde jeg ta et tur til legen? Tas det noen type undersøkelser for å gi en slik diagnose? Anonymous poster hash: 9b1ff...50b Anbefaler deg å slappe litt av , se litt på serier osv , er smertene der fortsatt i løpet av dagen bør du nok ta kontakt med lege , er du veldig usikker ringer du nå til fastlegen din og spør om han ønsker at du skal komme inn til vurdering. Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 14. juli 2015 Forfatter Del Skrevet 14. juli 2015 Nei, ikke noe særlig. Bruker PCen en del på jobben, men ikke mer enn å bevege musen litt og skrive litt. Har dyttet en del tunge pakker på båndet vi har her, men da har jeg bare kjent litt ubehag oppe ved brystet. Ikke noe som varer. Anonymous poster hash: 9b1ff...50b Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 14. juli 2015 Forfatter Del Skrevet 14. juli 2015 Nei, ikke noe særlig. Bruker PCen en del på jobben, men ikke mer enn å bevege musen litt og skrive litt. Har dyttet en del tunge pakker på båndet vi har her, men da har jeg bare kjent litt ubehag oppe ved brystet. Ikke noe som varer. Anonymous poster hash: 9b1ff...50b Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 14. juli 2015 Forfatter Del Skrevet 14. juli 2015 Smertene varierer veldig. Noen ganger blir de litt borte/mindre intensive uavhengig av aktivitet, men nå merker at det gjør litt vondt oppover håndleddet og på innsiden av høyre hånd. Kjenner litt mer til venstre hånd idag, men foreløpig er det bare på oversiden. Har også kjent litt i begge føttene, men det var ikke særlig intensivt i det hele tatt og varte i en veldig kort periode så det kan godt hende at det var noe helt annet eller bare innbilning. Anonymous poster hash: 9b1ff...50b Lenke til kommentar
BuffyAnneSummers Skrevet 14. juli 2015 Del Skrevet 14. juli 2015 Høres ut som senebetennelse. Den beste måten å bli kvitt det på er å avlaste hendene dine en stund, slappe av, eller kjøpe deg sånne ''skinner'' for hendene dine - det gjorde jeg. Sluttet å ta betennelsesdempende for det når jeg kjøpte de 'skinnene', for nå bare tar jeg dem på når jeg merker at jeg begynner å få vondt i hendene mine og da forsvinner smerten. 2 Lenke til kommentar
Dungeon Skrevet 14. juli 2015 Del Skrevet 14. juli 2015 (endret) Høres ut som senebetennelse. Den beste måten å bli kvitt det på er å avlaste hendene dine en stund, slappe av, eller kjøpe deg sånne ''skinner'' for hendene dine - det gjorde jeg. Sluttet å ta betennelsesdempende for det når jeg kjøpte de 'skinnene', for nå bare tar jeg dem på når jeg merker at jeg begynner å få vondt i hendene mine og da forsvinner smerten. Hei BuffyAnneSummers, jeg har så vondt i "saueskinnet mitt" og du virker til en som har peiling. Vil massasje fungere? Nei seriøst, det jeg egentlig lurer på er om du er lege? Endret 14. juli 2015 av Dungeon Lenke til kommentar
BuffyAnneSummers Skrevet 14. juli 2015 Del Skrevet 14. juli 2015 Høres ut som senebetennelse. Den beste måten å bli kvitt det på er å avlaste hendene dine en stund, slappe av, eller kjøpe deg sånne ''skinner'' for hendene dine - det gjorde jeg. Sluttet å ta betennelsesdempende for det når jeg kjøpte de 'skinnene', for nå bare tar jeg dem på når jeg merker at jeg begynner å få vondt i hendene mine og da forsvinner smerten. Hei BuffyAnneSummers, jeg har så vondt i "saueskinnet mitt" og du virker til en som har peiling. Vil massasje fungere? Nei seriøst, det jeg egentlig lurer på er om du er lege? Nei. Jeg slet mye med vondt i hendene før og gikk til legen for det ofte og fikk piller hevet etter meg for å dempe betennelsen, og jeg syns at det er ett mye bedre alternativ å ha på ett par skinner i ett par timer enn å hive i meg piller. Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 14. juli 2015 Forfatter Del Skrevet 14. juli 2015 Høres ut som senebetennelse. Den beste måten å bli kvitt det på er å avlaste hendene dine en stund, slappe av, eller kjøpe deg sånne ''skinner'' for hendene dine - det gjorde jeg. Sluttet å ta betennelsesdempende for det når jeg kjøpte de 'skinnene', for nå bare tar jeg dem på når jeg merker at jeg begynner å få vondt i hendene mine og da forsvinner smerten.Senebetennelse? Seriøst? Har slitt med det i anklene siden ifjor sommer.... Har vært litt lat med å dra til legen de siste månedene, men jeg skal ta en tur dit iløpet av neste uke sannsynligvis. Kommer muligens til å få henvisning til fysio pga anklene. Skal ta opp disse smertene også så får jeg se hva som skjer videre. Virkelig kjipt med flere senebetennelser. Nesten så jeg håper på revmatisme, men det kan jo kanskje være enda verre. Hva slags skinn er det? Er de som hansker? Har du fortsatt de? Bilder? Takk for alle svar Anonymous poster hash: 9b1ff...50b Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 14. juli 2015 Forfatter Del Skrevet 14. juli 2015 Begynte å søke på Google etter "Tendonitis wrist" og da kom "brace" opp som autofullfør. Antar at det er det du mener. Kommer til å skaffe meg slike hvis legen kommer til samme konklusjon som deg Anonymous poster hash: 9b1ff...50b Lenke til kommentar
BuffyAnneSummers Skrevet 14. juli 2015 Del Skrevet 14. juli 2015 (endret) Fysioterapauten din kan også gi deg øvelser for å forhindre at du får senebetennelse og kunne bekjempe det - så ta det opp med både legen din og fysioterapauten din.Ikke skinn, men 'skinner'. Sånn her: Kjøpte min første på sånn spesialbutikk for 5-600 kr for høyre arm, så fant jeg en som funker like bra på apoteket til 150 kr. Gå til apoteket og spør Endret 14. juli 2015 av BuffyAnneSummers 1 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 14. juli 2015 Forfatter Del Skrevet 14. juli 2015 Skål ta en kikk Mente skinn som i det engelske ordet skin og ikke saueskinn eller noe lignende som Dungeon nevnte Anonymous poster hash: 9b1ff...50b Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 14. juli 2015 Forfatter Del Skrevet 14. juli 2015 Mente "Skal" men kan også ta en skål som takk for hjelpen Anonymous poster hash: 9b1ff...50b 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå