norpheus Skrevet 9. november 2003 Del Skrevet 9. november 2003 En kamerat av med reinstallerte winxp her om dagen. Da han kom seg inn i windows igjen, var den andre disken, ikke sysdisken, borte fra min datamaskin. i diskbehandling kommer disken opp, men med en velkjent gul firkant med et utropsteng i. Det står Disk 1 - Dynamic - Foregign. Når han høyreklikker på den så får han opp alternativer om å "convert to basic disk" og "properities". Under properities og volumes står det at det er en dynamic foreign disk med kapasitet 0MB. Det er en WD800BB 80gb disk det er snakk om. Noen som har vært borti no sånt før, eller som vet åssen dette problemt kan løses? Lenke til kommentar
TCK Skrevet 9. november 2003 Del Skrevet 9. november 2003 Hmm.. Høres ut som ett driver problem.. Prøv å avinstallere disken, så søke etter ny maskin vare. Har funket hoss meg da jeg hadde samme problemet med en CD-ROM Lenke til kommentar
drvcd Skrevet 10. november 2003 Del Skrevet 10. november 2003 Søk i Windows help --> det finnes en "import foregign" funksjon. Har ikk gjort det selv, men dersom du konverter til basic mister du alt på disken... Lenke til kommentar
norpheus Skrevet 10. november 2003 Forfatter Del Skrevet 10. november 2003 Problemet løste seg dessverr ikke Her er et par bilder fra disk manager, kanskej det kan hjelpe dere til å forstå mere.. : Bilde1 Bilde2 Bilde3 Bilde4 Håper noen kan finne en løsning på dette.. Edit: bildelinker Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå