Gå til innhold

Apple får nesten hele overskuddet fra verdens mobilsalg


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

De må bare øke farten på skuta og grunnstøte den for min del.

Folk hyper jo slike lanseringer som om det var det største som har skjedd i deres liv.

Livets største hendelse er det nok ikke, men innen IT-bransjen er det faktisk en ganske viktig hendelse som konkurrenter nok følger tett med på.

 

For min egen del er det mer av lyst til å se hva Apple kommer med innen nær fremtid da jeg er nysgjerrig på hva jeg selv kan bruke dingsene mine til fremover.

Lenke til kommentar

Når der nå har rast fra dere så er det mye tull her

 

Hvem er det som raser? Her tror jeg du projiserer. Du er så rasende over Apple at du nesten ikke klarer å styre deg, så derfor kaster du deg hodeløst ut i Apple-disksujoner. Resultatet ser vi her.

 

Det er versjon 6 som gjelder i dag , hadde de ikke hentet ideen sine fra adndre så hadde man nok sitte med Iphone 1 i dag

 
Poenget med å gå tilbake til den opprinnelige iPhone er å få deg til å forstå at det du skriver ikke henger på greip, og samtidig vise at du ikke engang er i stand til å erkjenne fakta. At den opprinnelige iPhone revolusjonerte mobilmarkedet er et faktum.
 

påstander kan nok dokumenteres i de fleste tilfeller , det kan ikke meninger .

 
En påstand blir ikke noe mindre en påstand av at du kaller det en mening.
 

her er du fullstendig blid . det er provoserende at du ikke klarer å lese hva den saken dreide seg om heller. til tross for at jeg har forklart det 4-5 ganger i denne tråden. her viser du faktisk arroganse. da har jeg et bevis for at Apple brukere kan være veldig arrogante

 
Nå har jeg flere ganger forklart for deg at jeg bruker Android og Windows. Likevel prøver du å undergrave argumentasjonen din ved å angripe Apple-brukere. Hvor tragisk er ikke det? iOS-oppdatering for Mac gjennom Adobe er et eksempel på hvor tåpelig argumentasjonen din kan bli. Et utmerket eksempel.
 

det er anda en ting dere tar feil om meg. siden android bare brukes på telefoner med berørings skjerm så er jeg ikke bland de androidbrukere dere eer så redde for. jeg har en Nokia telefon med knapper

 
Hvem er det som er redd for deg? Du er bare en person som ikke klarer å argumentere saklig for synspunktene dine, som forøvrig er basert på tilfeldige påstander du har lest på nettet. Eller diktet opp i hodet ditt.
  • Liker 4
Lenke til kommentar

 

Hvem er det som raser? Her tror jeg du projiserer. Du er så rasende over Apple at du nesten ikke klarer å styre deg, så derfor kaster du deg hodeløst ut i Apple-disksujoner. Resultatet ser vi her.

 

jeg kommentert hylekoret som aksjonerer hver gang noen  sier noe negativt om  Apple

 

 

 

Poenget med å gå tilbake til den opprinnelige iPhone er å få deg til å forstå at det du skriver ikke henger på greip, og samtidig vise at du ikke engang er i stand til å erkjenne fakta. At den opprinnelige iPhone revolusjonerte mobilmarkedet er et faktum.

 

Det henger på greip .

hadde du bare forstått sammenhengen så hadde forstått det

 

Men når du blander det sammen så er det ikke rat du ikke ser poenget

 

 

En påstand blir ikke noe mindre en påstand av at du kaller det en mening.

 

påstander og meninger er og kommer aldri til være det samme

du kan ikke blande dem sammen

 

 

 

Nå har jeg flere ganger forklart for deg at jeg bruker Android og Windows. Likevel prøver du å undergrave argumentasjonen din ved å angripe Apple-brukere. Hvor tragisk er ikke det? iOS-oppdatering for Mac gjennom Adobe er et eksempel på hvor tåpelig argumentasjonen din kan bli. Et utmerket eksempel.

her er du virkelig blind

fordi du overser fullstendig hva saken var , til tros for at jeg forklarte sammenhengen 

 

det minner veldig om en person som satte ut rykter på Internett.

når samme person skulle avkrefte ryktene så nektete de andre å høre på han fordi han kunne ikke dokumentere at ryktene var feil 

 

 

Nå motsier du ting du tidligere har skrevet om at alle Apple-brukere er så fæle og aggressive.

Skal du bestemme deg snart?

 

her det er jo bare du som mener at disse brukerne er så aggressive.

hvis du mener det motsatte så bør du i det minste unngå praktisere aggressivitet i denne tråden

 

 

Fordi det kun er iPhone/Apple du kritiserer.

 

Du konkluderer altså  med at fordi jeg kritiserer Apple i en Apple tråd så er jeg for android

den konklusjonen forstår jeg ikke.

 

Det finnes tross alt mer en IOS/ Apple eller android å velge mellom.

Nokia har både serie40  og symbian  som også har vær brukt av andre

i tilleg finnes windows phone  , android Og IOS.

likevel klar du å oppfatte det som om jeg er for android

 

når jeg ser på statistikken over utviklingen til IOS så virker det som det er små endringer mellom hver versjon

( ihvertfall ikke noe det er verd å betale mange tusen for når man må bytte telefon for nytt OS )

Lenke til kommentar

Elgen du elgen. kan du vise oss dette hylekoret du refererer til hver gang noe negativt sies om apple. så kan vi gå tilbake på disse brukerene å se hvordan de opptrer.

 

Om du mener at hylekoret er de som argumenterer godt og ønsker få frem et mer nyansert syn på diverse artikler så har du virkelig tråkket i salaten.

 

Hele din argumentasjon er jo full av stråmenn, synsinger tatt fra løse luften, internettpåstander etc etc. er det ikke på tide du får deg baller og får deg en iphone, android eller windows telefon slik at du snart kan snakke som om at du har ett fnugg av peiling på hva du snakker om?

Lenke til kommentar

Elgen du elgen. kan du vise oss dette hylekoret du refererer til hver gang noe negativt sies om apple. så kan vi gå tilbake på disse brukerene å se hvordan de opptrer.

Om du mener at hylekoret er de som argumenterer godt og ønsker få frem et mer nyansert syn på diverse artikler så har du virkelig tråkket i salaten.

Hele din argumentasjon er jo full av stråmenn, synsinger tatt fra løse luften, internettpåstander etc etc. er det ikke på tide du får deg baller og får deg en iphone, android eller windows telefon slik at du snart kan snakke som om at du har ett fnugg av peiling på hva du snakker om?

La han være, UrgeLoL. Han bare troller og er nok rimelig fornøyd når noen biter på agnet hans. Det beste er å overse han til han blir lei av å snakke vås med seg selv...

Lenke til kommentar

Elgen du elgen. kan du vise oss dette hylekoret du refererer til hver gang noe negativt sies om apple. så kan vi gå tilbake på disse brukerene å se hvordan de opptrer.

 

Om du mener at hylekoret er de som argumenterer godt og ønsker få frem et mer nyansert syn på diverse artikler så har du virkelig tråkket i salaten.

 

Hele din argumentasjon er jo full av stråmenn, synsinger tatt fra løse luften, internettpåstander etc etc. er det ikke på tide du får deg baller og får deg en iphone, android eller windows telefon slik at du snart kan snakke som om at du har ett fnugg av peiling på hva du snakker om?

 

jeg tro du og Rogkas skal bruke tiden til diskutere saken i stedet for  "trakassere"  hver minste ting som går dere i mot

 

Hvis dere vil vite hvem dette hylekoret er så  virker dere å vær med i det slik der skriker opp hvor hver gang noe ikke går deres vei .

noen gange skriker dere om det går "riktig" vei også , bare fordi det "riktige" ikke når høyt nok

Lenke til kommentar

Syns det er god underholdning når forsvarstoget går for fullt her inne jeg.

Alle hopper frem og drar opp sine ytterste argumenter for å forsvare ett merke. Nesten så man blir litt fascinert.

Når det butter enda mer imot blir det derimot ikke så moro, og da kommer veldig mange grunner frem til å ikke eie noe fra dette ene merket. Hvordan noen kan være så fanatisk er ganske utrolig og noe jeg ikke vil bli. I hele tatt er det en veldig god anti-reklame som foregår her, sannsynligvis uten at deltakerne selv skjønner det.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

...

I hele tatt er det en veldig god anti-reklame som foregår her....

Her har vi faktisk noe vi kan være enige om, endelig. Det er mange her inne i en Apple-tråd som virkelig gjør en god innsats for å gjøre Android fullstendig uinteressant. Det ville vært en fordel om de hadde holdt seg i en Android-tråd der det diskuteres ting de faktisk er interessert i.

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Hvordan kan det være god reklame for et merke når alle som liker det merke oppfører seg som Tuppen eller Lillemor hver gang noe ikke går helt som de ønsker ?

 

Dere forstår det kanskje ikke , men jeg blir betenkt for å velge et merke ( det gjelder ikke spesielt Apple )  når all kritikk blir kvalt i stedet for mot-argumentert eller motbevist 

Lenke til kommentar

Eple-haterne bidrar enormt med engasjement rundt Apple. Tror det eneste som engasjerer mer enn Apple i kommentarfeltene er artikler om innvandring. Høy temperatur i kommentarfeltene betyr at dette er noe folk liker å lese om, nettavisene lever av klikks, derfor skriver de mer om det folk vil lese, derav skrives det mye om Apple, som øker folks bevissthet om Apple, som igjen genererer masse PR for Apple. Salgstallene deres taler ganske enkelt for seg selv.

 

95% av kritikken kommer stort sett fra 14 år gamle spec-horer som ganske enkelt ikke har peiling på hva de snakker om. Eller så tror de at det som ikke funker for dem, funker ikke for noen andre heller. Android folket er veldig tydelig på viktigheten av "frihet", men friheten til å velge et Appleprodukt uten å bli kalt en sau e.l. , ja se den får vi ikke.

 

Jeg har sett utallige eksempler på eplehatere som har blitt motbevist og mot-argumentert i senk, men hva hjelper vel det? Nå er det en gang sånn at noen står på høyresiden i politikken og noen på venstre. De blir aldri enig. Lev med det..

  • Liker 2
Lenke til kommentar

jeg har hør de som ønsker seg en phone med fataliteter andre telefoner har.

men da kommer det alltid noen og sier at det har man ikke bruk for ,uten at de faktisk vet hva behov brukeren har

da får man enten dum kommentar fordi noen ønsker seg kortleser på iphone eller beskjed om da får du finne deg en annen telefon

 

det finnes innbarket fan 

det finnes realister

og det finnes haterer

 

problemet her er Apple fans ikke alltid skiller mellom realister og hatere , for dem finnes det enten de som liker Apple veldig godt eller de som hater selskapet veldig

 

jeg mer selv at jeg er realist , men blir nesten bestandig misforstått på det

Lenke til kommentar

95% av kritikken kommer stort sett fra 14 år gamle spec-horer som ganske enkelt ikke har peiling på hva de snakker om. Eller så tror de at det som ikke funker for dem, funker ikke for noen andre heller. Android folket er veldig tydelig på viktigheten av "frihet", men friheten til å velge et Appleprodukt uten å bli kalt en sau e.l. , ja se den får vi ikke.

Lurer på hvem som setter folk i bås her?

Folk som diskuterer og kritiserer har da egne meninger som de fleste men det er tydeligivs ikke lov å mene noe som helst negativt om enkelte selskaper?

Dette faller på sin egen urimelighet og viser hvor trangsynt enkelte er, hint hint.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

95% av kritikken kommer stort sett fra 14 år gamle spec-horer som ganske enkelt ikke har peiling på hva de snakker om. Eller så tror de at det som ikke funker for dem, funker ikke for noen andre heller. Android folket er veldig tydelig på viktigheten av "frihet", men friheten til å velge et Appleprodukt uten å bli kalt en sau e.l. , ja se den får vi ikke.

Lurer på hvem som setter folk i bås her?

Folk som diskuterer og kritiserer har da egne meninger som de fleste men det er tydeligivs ikke lov å mene noe som helst negativt om enkelte selskaper?

Dette faller på sin egen urimelighet og viser hvor trangsynt enkelte er, hint hint.

 

DU lurer på hvem som setter folk i bås? Den var faktisk veldig morsom.

 

Vi begynner bare å bli lei av å bli "mobbet" for å ha valgt iPhone, som om vi ble tvunget til det, er hjernevasket, sauer, idioter og lignende. Ja, også trangsynte da selvsagt.

 

Du er en av de som er aller mest aktiv her på forumet med å gå til personlig angrep på Apple/iPhone-eiere. Du starter din tilstedeværelse i denne tråden med å si at Apple fansen er så blinde at de kjøper hver eneste modell, uansett hvor dårlig den er, og at vi er en dum saueflokk.

 

Så da kan du helt sikkert svare meg på hvorfor det er så viktig for deg å "mobbe" oss? Hvis du tør å svare da...

Endret av Molekylet
  • Liker 6
Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...