Gå til innhold

Apple får nesten hele overskuddet fra verdens mobilsalg


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Nesten fascinert selv jeg over hvor lang denne tråden har blitt. Emnet må jo være diskutert ihjel snart. 
 

rogkas, det er bare å fylle ignorelista med idioter. man har ikke annet valg her inne, moderatorene gjør ikke så veldig mye akkurat.

It takes two to tango. ;)

Endret av esoteric
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Det er fascinerende at man ikke kan mene noe negativt om en ting andre liker uten å bli ansett for idiot, personangriper osv.

Dere vil jo ikke engang diskutere, bare kalle den andre for idiot.

Ok. Du ønsker en diskusjon. Det er et godt utgangspunkt...:-)

 

Svar meg på disse spørsmålene da:

 

1. Hvorfor plager det deg at jeg handler mine dingser fra Apple?

 

2. Hadde du syns det var like teit hvis jeg insisterte på å handle alle mine dingser fra f.eks. Sony?

 

3. Hvorfor påstår du at jeg har snakket ned Windows og Android? Og hvor i så fall har jeg gjort det?

Lenke til kommentar

 

Faktum er at Apple lanserte nettopp denne telefonen, og ingen andre hadde noe lignende. Det som så skjedde var at alle fulgte etter Apple. Hvorfor skal du absolutt kverulere på dette? Hvorfor er det så viktig for deg å alltid rakke ned på Apple?

 

nå er det merkelig at du ikke har fått med deg at Apple levert på ta ideer fra andre , og så gjøre enkelte forandringer.

hvis man da skal skryte dem opp i skyene blir det helt feil for meg , til og med lite rettferdig for de som var først ute med ideene

 

 

Det stemmer ikke. Andre oppfører seg ikke nødvendigvis som deg. Du representerer kun deg selv, og ikke alle andre.

slike teig pleier å grugnere seg , slik at man får flere med omtrent samme syn

 

 

Nei, det jeg forventer at du dokumenterer påstandene dine.

 

det du forventer er ikke bare påstander ( det er ikke alle som kan dokumenteres fordi de er låst ut fra almenheten )  men også at jeg skal dokumentere minemeninger .

hvordan i pokker skal man få det til når det kun er mine meninger ?

 

 

 

hva om jeg har en hel annen erfaring og ser det fra en anen retning ?

det er sikkert bra , men man må kunne se saken fra flere retninger

( det blir diskusjoner nettop fordi mange kun ser i  en retning og nekter å høre på de som har andre meninger )

 

 

 

hva er det du og elgen ønsker å diskutere, det lurer jeg på.

jeg ønsker å diskutere hvilket fenomen får enkelte av Apple brukerne til  inngå en  symbiose med Apple.

det virker ihvertfall slik når de nesten får psykotiske problemer hvis de kommer noe negativ om telefonen, nettbrettet  eller pcen de har valg.

 

der kan skylde på at det går andre veien også , men da bur det jo komme fra den veien også

 

eksperimentet ble utfør for flere år siden uten at jeg husker om det var NRK eller TV2 som tok det opp.

NRK svarte meg at de ikke har klar å finne programmet

TV2 har jeg ikke hør noe fra enda

Endret av den andre elgen
Lenke til kommentar

Apple-folk tror de er så gode. Det er bare deres meninger som gjelder. Andre har også meninger og veldig mye er subjektivt, begge veier.

Snakket ned win og droid gjør du hele tiden. Du sier at du hadde det da og da, og at det var helt forferdelig, aldri fungerte osv.

Og at du har jobbet it i 20 år. Du tror alltid at det er bare det du har som fungerer og at det alle andre har umulig kan fungere.

Lenke til kommentar

Apple-folk tror de er så gode. Det er bare deres meninger som gjelder. Andre har også meninger og veldig mye er subjektivt, begge veier.

Snakket ned win og droid gjør du hele tiden. Du sier at du hadde det da og da, og at det var helt forferdelig, aldri fungerte osv.

Og at du har jobbet it i 20 år. Du tror alltid at det er bare det du har som fungerer og at det alle andre har umulig kan fungere.

Å herregud så mye tull i et og samme innlegg. Du er rett og slett så låst og hjernevasket at det blir helt umulig å forsøke å ha en voksen dialog med deg.

 

Start en tråd med elgen, så kan dere sitte å jazze dere opp over hvor dumme de som kjøpe Apple er.

Lenke til kommentar
 

Å herregud så mye tull i et og samme innlegg. Du er rett og slett så låst og hjernevasket at det blir helt umulig å forsøke å ha en voksen dialog med deg.

 

Start en tråd med elgen, så kan dere sitte å jazze dere opp over hvor dumme de som kjøpe Apple er.

 

 

...ikke har du svart på det jeg spurte deg om heller, men det passer deg kanskje ikke...

Hvis du faktisk leste det jeg skrev finner du at jeg svarte på de fleste av dine spørsmål.

Når du kommer til det punktet at du skriver sånne ting skjønner du at du er tom for argumenter.

Du skriver at jeg er:

 

Låst

Hjernevasket

 

Dette syns jeg er en voksen argumentasjon.

Graulerer rog.

Lenke til kommentar

 

 

 

Å herregud så mye tull i et og samme innlegg. Du er rett og slett så låst og hjernevasket at det blir helt umulig å forsøke å ha en voksen dialog med deg.

Start en tråd med elgen, så kan dere sitte å jazze dere opp over hvor dumme de som kjøpe Apple er.

 

...ikke har du svart på det jeg spurte deg om heller, men det passer deg kanskje ikke...

 

Hvis du faktisk leste det jeg skrev finner du at jeg svarte på de fleste av dine spørsmål.

Når du kommer til det punktet at du skriver sånne ting skjønner du at du er tom for argumenter.

Du skriver at jeg er:Låst

Hjernevasket

 

Dette syns jeg er en voksen argumentasjon.

Graulerer rog.

Takk det samme.

Lenke til kommentar

Kremt : jeg ville bare minne deg på at det nyter ikke å argumentere mot en som har tatt psykologi kurs hos Apple

Får stille deg samme spørsmål også, selv om jeg ikke har store forhåpninger til svarene...:

 

Hvorfor plager det deg at jeg handler hos Apple?

 

Hadde jeg vært smartere om jeg insisterte på å handle alle mine ting hos f.eks. Sony?

Lenke til kommentar

 

Kremt : jeg ville bare minne deg på at det nyter ikke å argumentere mot en som har tatt psykologi kurs hos Apple

Får stille deg samme spørsmål også, selv om jeg ikke har store forhåpninger til svarene...:

 

Hvorfor plager det deg at jeg handler hos Apple?

 

Hadde jeg vært smartere om jeg insisterte på å handle alle mine ting hos f.eks. Sony?

 

det plager ikke meg

Det som plager meg ar at så alt for mange av Apple brukerne ( altså ikke alle )  virker å være  veldig arrogante i forhold til det som er normal , som man både skal vise seg frem og samtidig forsvare valget sitt med livet som innsats

 

Det får du tolke din egen vei

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...