Gå til innhold

Apple får nesten hele overskuddet fra verdens mobilsalg


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

 

 

ja du er perfekt. ikke noe tvil om det. eller tror du det finnes mulighet for at du tar feil fra tid til annen?

kan ikke du slutte med med det tøvet ?

du er jo så varm oppi toppen at jeg forslår at du bruker litt tid på ta det med ro en stund

varm i toppen? å nei du, jeg er mer imponert over at flere brukere her inne gidder å diskutere med deg. du virker mer og mer som et troll som bare er ute etter å lage kvalme. nei du havner nok på ignorelista fortere en du klarer å skrive neste tullepost. Endret av UrgeLoL
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Elgen ER et troll. Det har han bevist klart og tydelig. Han har aldri eid et produkt fra Apple, noe han til og med er glad for. Likevel sitter han å slenger ut en haug med tøv, tull og tøys i diskusjoner om Apple som han kanskje tror på selv, men som han ikke kan en dritt om.

 

Det beste er å overse han fullstendig, kanskje han rusler inn i tråder der han faktisk kan noe om det han snakker. Selv om jeg har mine tvil...

  • Liker 2
Lenke til kommentar

 

 

ja du er perfekt. ikke noe tvil om det. eller tror du det finnes mulighet for at du tar feil fra tid til annen?

kan ikke du slutte med med det tøvet ?

du er jo så varm oppi toppen at jeg forslår at du bruker litt tid på ta det med ro en stund

varm i toppen? å nei du, jeg er mer imponert over at flere brukere her inne gidder å diskutere med deg. du virker mer og mer som et troll som bare er ute etter å lage kvalme. nei du havner nok på ignorelista fortere en du klarer å skrive neste tullepost.

 

Det er synd å si det man du er av av de som virker kun å være ute etter å legge orden i munne på de du diskuterer

kommer de/ jeg  med andre ord (en det du liker ) så er alt feil for deg

 

jeg er ikke perfekt

jeg kan også ta feil

det betyr ikke at alt jeg skriver er automatisk feil slik du skal ha det til

 

 

til dere andre kom ut av boksen , og  se sakene fra utsiden av Apple boksen 

Endret av den andre elgen
Lenke til kommentar

Elgen ER et troll. Det har han bevist klart og tydelig. Han har aldri eid et produkt fra Apple, noe han til og med er glad for. Likevel sitter han å slenger ut en haug med tøv, tull og tøys i diskusjoner om Apple som han kanskje tror på selv, men som han ikke kan en dritt om.

 

Det beste er å overse han fullstendig, kanskje han rusler inn i tråder der han faktisk kan noe om det han snakker. Selv om jeg har mine tvil...

her fremstår du selv om et troll , som kun godtar bare positive omtaler om Apple

og det er frustrerende

man kan ikke ha seriøse samtaler da

Endret av den andre elgen
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Vel, som vanlig, elgen er ganske blokkert...

 

Tilbake til trådens tema, nå er det bare noen få uker til Apple lanserer neste utgave av iPhone, og sikkert noen andre godsaker. Skal vi tro at de klarer å skape enda mer forretning rundt sine produkter og få enda større andel av det totale overskuddet i markedet, selv om det nesten ikke er mulig...:-)

Lenke til kommentar

 

Hvorfor svarer du ikke da? Hvorfor har du fortsatt ikke svart?

 

fordi jeg har svart på det

 

Hvor har du svart på hva du mente med "styr"? Jeg kan ikke huske å ha sett noe svar.

 

og det kan ikke du rette opp i ?

 
Ikke når jeg ikke oppdager det.
 

hvis du må ha det inne med måle skje , så er det snakk om den mest inngrodde Apple fansen . de tåler rett og slett ikke noe negativt om Apple uten få psykiske abstinens av det . NRK gjorde en undersøkelse i et tv program  for en del år siden. og der var det Apple fansen som tok det tyngst

 

Hvilket TV-program, og når var det? Hva gikk undersøkelsen ut på?
 
Spørsmålet du prøver å svare på er: "Hvem er det som ikke tåler kritikk av Apple uten å eksplodere? Hva slags kritikk snakker du om?"
 
Jeg ser fortsatt ikke noe konkret. Hvem er denne "inngrodde Apple fansen"?
 

det blir jo slik nå man ser "påstander" i mediene. man høre diskusjoner om problemer med ett eller annen Apple ting. man hører om krangel mellom kunder og Apple. o.s.v. Så skal man lete om dokumentasjon  om disse påstanden  men den er i beste fall gjemt bort slik at Google ikke klarer å finne den

 

Akkurat, så du mener bare å huske et eller annet men har ikke noe konkret i det hele tatt. Ingen dokumentasjon av noe slag.

 

Det blir svært lite troverdig, spesielt når man tenker på f.eks. iOS på Mac gjennom Adobe-historien din.

 

her er jeg ikke så sikker på at siteringen din ble riktig. men det var snakk om personer som føler for at Apple stenger kundene sine inne . at de blir for mye låst til Apple sitt system. Da vil man vise ansvar og forsøker å si i fra at dett må være galt

 

Hvis de synes de blir låst så kan de jo bare bytte. Det er kanskje litt jobb med å bytte (som det er med å bytte fra Android til iOS, men det er fullt mulig.
Lenke til kommentar

 

Det å kjøpe produkter fra Apple har et høyt grad av forutsigbarhet. iOS 9 vil være kompatibel med iPhone 4s - det er en 4 år gammel telefon.

 

Når man kjøper Android så kjøper man usikkerhet og uventete kostnader.

 

Min bestefar har en iphone 4s. Han får ikke oppdatert til ios 8 fordi tlf er utdatert. Han får ikke lastet ned noen nyere apper pga det. Den er jo ikke gammel engang.

 

iPhone 4S kan da oppgraderes til iOS 8. Hva er det du snakker om egentlig?

Lenke til kommentar

Da jeg skrev noe en kollega på jobben hadde sagt  så ble det påstått at jeg lyver

dere finner det i post 827 på side 42

 

endel poster senere tror Hekomo i post 856 at jeg har diktet opp det hele

og neste post tror han at  jeg har misforstått.

det min arbeidskollega sa kan man ikke misforstå

så er den en som kaller seg for valotunk som også tror at jeg bare fare med tøv i post nr 882

og i posten han svare meg igjen # 886 sier han at han ikke har kalt meg for en løgner

 

Jøss, plutselig har du stålkontroll på hva du selv og andre har skrevet!

 

Det er jo ikke lenge siden du sa at du deltar i så mange diskusjoner at du ikke klarer å holde orden på hva som skrives hvor. Dette brukte du for å slippe å måtte underbygge en av dine mange merkelige påstander.

 

Dette lukter svidd...

  • Liker 1
Lenke til kommentar

jeg prøver å svare på det dere spør om , så god jeg kan

 

men hva nytter det når dere ikke godtar noen ting som er engativt .

da spør dere på nytt igjen med begrunnelse med at jeg ikke har svar på spørmålet

 

hva jeg mener med "styr" har jeg svar på flere ganger

for øvrig så er det et norsk ord som betyr at noe er krevende å få i orden

 

angående sympati til Apple eller andre merker så var det 3 alternativer til hvilke tv program som tok det opp

TV2 hjelper deg på TV2 ( det har man ikke tilgang til før man betaler for tv2 sumo)

 

NRK FBI  eller NRK Scrødinges katt for en tid tilbake

 

Nå har jeg sendt en forespørsel til NRK og TV2

 

 

Hvis de synes de blir låst så kan de jo bare bytte. Det er kanskje litt jobb med å bytte (som det er med å bytte fra Android til iOS, men det er fullt mulig.

så enkelt er det ikke.

det er jo en kjensgjerning at mange skal ha så avanser utstyr at det egelig ikke kan bruke det .

mange gidder ikke å lese i bruksanvisningen

så så søker de hjelp hos andre som slett ikke har den riktige kunnskapen

 

jeg kan ikke hjelpe uansett hvor mye man maser hvis det en mac eller Iphone som ikke virker

når det gjelder windows så stiller det seg annerledes

 

derfor har jeg lurt lit på det .

hvis IOS og OSX skal være så let vidt å bruke som det skrytes av hvorfor er det så mange så søker hjelp ( som det påståes på nettet )

da er det jo ikke noen forskjell mellom Apple og konkurrentene

 

 

 

 

flere av dere som krangler med meg oppfører dere slik at man skulle tro at saken ikke betyr noe , dere er bare interessert i å krangle

snakk om oppføre seg som idiototer

 

man kan vær uenige i i ting og tang 

men kan være enige i ting og tang

og det finnes noe midt i mellom

 

dere som krangler med meg er jo uenige med meg i alt av prinsipp.

hvorfor har der satt der så til de grader på bakbeina ?

Endret av den andre elgen
Lenke til kommentar

hva jeg mener med "styr" har jeg svar på flere ganger

for øvrig så er det et norsk ord som betyr at noe er krevende å få i orden

 

Jeg spurte deg om hvor du svarte på dette. Altså, link til et innlegg. Du var jo ivrig etter å grave frem gamle innlegg da du skulle "bevise" at noen kalte deg en løgner. Da klarer du fint å finne frem et svar på dette også.

Jeg spør ikke om definisjonen på "styr". Jeg spør om hva slags "styr" du snakket om i forhold til Apple.

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...