Gå til innhold

Apple får nesten hele overskuddet fra verdens mobilsalg


Anbefalte innlegg

så hvis bananlaks skriver noe han har hørt fra en venn , slektning eller kollega så er det ok selv om slektningen tar feil 

hvis jeg skriver noe jeg har hør fra en kollega  så  lyver jeg og dere bryr dere ikke om at min kollega har tatt feil , til tros for at jeg sier det flere ganger.

 

Da viser der jo forakt for alle ( ihvertfall noen ) som ikke er pro lappe.

 

det tror jeg ikke er helt i samsvar med retningslinje på forumet

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

så hvis bananlaks skriver noe han har hørt fra en venn , slektning eller kollega så er det ok selv om slektningen tar feil 

hvis jeg skriver noe jeg har hør fra en kollega  så  lyver jeg og dere bryr dere ikke om at min kollega har tatt feil , til tros for at jeg sier det flere ganger.

 

Da viser der jo forakt for alle ( ihvertfall noen ) som ikke er pro lappe.

 

det tror jeg ikke er helt i samsvar med retningslinje på forumet

 

Kan du vennligst linke direkte til det eller de innleggene hvor noen har sagt at du lyver?

Lenke til kommentar

så hvis bananlaks skriver noe han har hørt fra en venn , slektning eller kollega så er det ok selv om slektningen tar feil

hvis jeg skriver noe jeg har hør fra en kollega så lyver jeg og dere bryr dere ikke om at min kollega har tatt feil , til tros for at jeg sier det flere ganger.

 

Da viser der jo forakt for alle ( ihvertfall noen ) som ikke er pro lappe.

 

det tror jeg ikke er helt i samsvar med retningslinje på forumet

hvem har sagt at du lyver?

for min del er det mere det at jeg forventer at de som innvolverer seg i diskusjon rundt ett gitt tema sitter inne med grunnleggende kunnskaper om temaet. du har jo gang på gang bevist at du IKKE innehar tilstrekkelig kunnskaper om temaet. det er i allefall det som irriterer meg.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

 

 

Det å kjøpe produkter fra Apple har et høyt grad av forutsigbarhet. iOS 9 vil være kompatibel med iPhone 4s - det er en 4 år gammel telefon.

 

Når man kjøper Android så kjøper man usikkerhet og uventete kostnader.

Min bestefar har en iphone 4s. Han får ikke oppdatert til ios 8 fordi tlf er utdatert. Han får ikke lastet ned noen nyere apper pga det. Den er jo ikke gammel engang.
Sikker på at han har S.

Iphone 4 (none S) støtter kun opptil IOS7. Den er ikke kraftig nok for IOS8.

Var ganske sikker på at det var S. Men 4s og 4 er jo nesten like gamle uansett. 4 år er ikke lang tid før utdatering.
Lenke til kommentar

så hvis bananlaks skriver noe han har hørt fra en venn , slektning eller kollega så er det ok selv om slektningen tar feil

hvis jeg skriver noe jeg har hør fra en kollega så lyver jeg og dere bryr dere ikke om at min kollega har tatt feil , til tros for at jeg sier det flere ganger.

 

Da viser der jo forakt for alle ( ihvertfall noen ) som ikke er pro lappe.

 

det tror jeg ikke er helt i samsvar med retningslinje på forumet

Takk for at du støtter meg på den. Er lov å ta feil/huske feil :)
Lenke til kommentar

 

så hvis bananlaks skriver noe han har hørt fra en venn , slektning eller kollega så er det ok selv om slektningen tar feil

hvis jeg skriver noe jeg har hør fra en kollega så lyver jeg og dere bryr dere ikke om at min kollega har tatt feil , til tros for at jeg sier det flere ganger.

 

Da viser der jo forakt for alle ( ihvertfall noen ) som ikke er pro lappe.

 

det tror jeg ikke er helt i samsvar med retningslinje på forumet

hvem har sagt at du lyver?

for min del er det mere det at jeg forventer at de som innvolverer seg i diskusjon rundt ett gitt tema sitter inne med grunnleggende kunnskaper om temaet. du har jo gang på gang bevist at du IKKE innehar tilstrekkelig kunnskaper om temaet. det er i allefall det som irriterer meg.

 

 

Da jeg skrev noe en kollega på jobben hadde sagt  så ble det påstått at jeg lyver

dere finner det i post 827 på side 42

 

endel poster senere tror Hekomo i post 856 at jeg har diktet opp det hele

og neste post tror han at  jeg har misforstått.

det min arbeidskollega sa kan man ikke misforstå

så er den en som kaller seg for valotunk som også tror at jeg bare fare med tøv i post nr 882

og i posten han svare meg igjen # 886 sier han at han ikke har kalt meg for en løgner

 

og slik forsetter med flere deltakere

 

etter noen poster må jeg også fortelle at arbeidskollegaen  selv har innrømmet at han gjorden noen feil

likevel for noe få poster siden var den en som forsatt mente at jeg hadde tatt feil 

 

da da dere like god innrømme at ikke alle  blir behandlet like rettferdig her inne 

Lenke til kommentar

Elgen, svar meg på en ting. synes du det er greit at deltakere i en diskusjon innehar grunnkunnskaper om det som diskuteres? synes du selv at du innehar denne kunnskapen?

 

angående løgner eller ikke løgner, så blir det for dumt å skrive dere. da får du heller trekke frem de som mener du lyver, ikke dra alle over en kam. jeg tror ikke du lyver, men utifra det du skriver så ser jeg på deg som ganske uvitende når det kommer til apple og alt apple relatert.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Elgen, svar meg på en ting. synes du det er greit at deltakere i en diskusjon innehar grunnkunnskaper om det som diskuteres? synes du selv at du innehar denne kunnskapen?

 

angående løgner eller ikke løgner, så blir det for dumt å skrive dere. da får du heller trekke frem de som mener du lyver, ikke dra alle over en kam. jeg tror ikke du lyver, men utifra det du skriver så ser jeg på deg som ganske uvitende når det kommer til apple og alt apple relatert.

 

du skriver at du vil ha en seriøs debatt , det vil jeg også

Du ber meg om referer til de som påstår at jeg lyver

og det her jeg også gjort med referanse til post nummer

likevel påstår du at jeg tar alle over en kam

hvordan kan du tro at jeg vil ta deg seriøst da ?

Lenke til kommentar

 

 

så hvis bananlaks skriver noe han har hørt fra en venn , slektning eller kollega så er det ok selv om slektningen tar feil

hvis jeg skriver noe jeg har hør fra en kollega så lyver jeg og dere bryr dere ikke om at min kollega har tatt feil , til tros for at jeg sier det flere ganger.

 

Da viser der jo forakt for alle ( ihvertfall noen ) som ikke er pro lappe.

 

det tror jeg ikke er helt i samsvar med retningslinje på forumet

hvem har sagt at du lyver?

for min del er det mere det at jeg forventer at de som innvolverer seg i diskusjon rundt ett gitt tema sitter inne med grunnleggende kunnskaper om temaet. du har jo gang på gang bevist at du IKKE innehar tilstrekkelig kunnskaper om temaet. det er i allefall det som irriterer meg.

 

 

Da jeg skrev noe en kollega på jobben hadde sagt  så ble det påstått at jeg lyver

dere finner det i post 827 på side 42

 

endel poster senere tror Hekomo i post 856 at jeg har diktet opp det hele

og neste post tror han at  jeg har misforstått.

det min arbeidskollega sa kan man ikke misforstå

så er den en som kaller seg for valotunk som også tror at jeg bare fare med tøv i post nr 882

og i posten han svare meg igjen # 886 sier han at han ikke har kalt meg for en løgner

 

 

Nå synes jeg det er på tide at du begynner å roe deg litt.

 

I min post nr 882 skriver jeg ordrett:

 

"Dette blir jo bare tøys og vas uansett. Det finnes overhodet ingen riktighet i at noe som helst fra Adobe har noe med oppdatering av OS X på en Mac å gjøre. Jeg gjentar, ingenting. Absolutt ingenting."

 

Hvor i denne posten skriver jeg at du er en løgner?

 

Det jeg påpeker er at det du sier overhodet ikke stemmer.

 

Det er en vesentlig forskjell på å kalle noen en løgner og å påpeke at de sier noe som er direkte feil.

 

Hvis du skriver en eneste gang til at jeg har kalt deg en løgner så kan jeg derimot bli nødt til å kalle deg det.

Endret av Valotunk
  • Liker 1
Lenke til kommentar

joda,

spørmålet blir om de er klar over at de "sitter i fengsel "  ?

( folk kan jo manipuleres til å like ting som slett ikke er bra )

Igjen velger du å ikke svare på det du ikke klarer å svare på. Jeg spurte deg som et svar på dette innlegget:

 

"Du påstår altså at iPhone-eiere er hjernevasket til å tro at "fengselet" er bra.

 

Jeg påstår at du er hjernevasket til å tro at iPhone-eiere er i et fengsel.

 

Hvem av oss har rett? "

 

Kanskje du kan svare på den?

Lenke til kommentar

du skriver at du vil ha en seriøs debatt , det vil jeg også

Du ber meg om referer til de som påstår at jeg lyver

og det her jeg også gjort med referanse til post nummer

likevel påstår du at jeg tar alle over en kam

hvordan kan du tro at jeg vil ta deg seriøst da ?

Hvorfor skal vi ta deg seriøst da, når du kun kommer med påstander og ting du har "hørt" fra andre. De fleste her inne har førstehåndskjennskap til produktene vi diskuterer, mens du ikke en gang har holdt i en iPhone (i følge deg selv).

 

Gang på gang motbeviser vi påstandene du kommer med.

 

Og likevel påstår du at det er vi som tar feil. Ganske utrolig hva slags logikk du opererer med.

Endret av Molekylet
Lenke til kommentar

Hvem som har rett kommer litt an på situasjonen .

 

jeg har valgt windows fordi jeg kan velg både programvare og hardware helt  fritt

dette valget får jeg ikke hvis hadde valg mac

påstanden om at det funger bedre på mac vet jeg ikke helt om jeg kan stole på mne om jeg nå tar hensyn til det så har vi sikker rett på enkelt punkter

 

noen føler seg låst med  A\pple andre med Microsoft selv om de har fler kjente valg

 

forskjellen var anda større før

 

 

 

Det er risikosport å kaste seg ut i en diskusjon om noe man etter eget utsagn ikke har erfaring med eller kunnskap om.

 

Da får man faktisk tåle å få litt pes.

 

det betyr ikke at man skal trasere noe av den grunn .

det er lov å ta feil , men det er ikke lov å drive med hets

Endret av den andre elgen
  • Liker 1
Lenke til kommentar
jeg har valgt windows fordi jeg kan velg både programvare og hardware helt  fritt

dette valget får jeg ikke hvis hadde valg mac

 

Jeg kjører både OS X og Windows på flere av mine Mac'er.

 

Jeg kan kjøre Windows native via Bootcamp. Jeg kan kjøre det parallelt/virtuelt med OS X via Parallels Desktop eller WM Ware Fusion. Jeg kjører også enkelte Windows applikasjoner direkte i OS X via Crossover/Wine.

 

Samtidig kan jeg kjøre en LInux distro om ønskelig eller nødvendig.

 

Hvilken programvare er det jeg ikke kan benytte?

 

Jeg vil påstå at det er flere begrensinger hvilke programmer du kan kjøre på din Windows PC.

Endret av Valotunk
Lenke til kommentar

det må  isåfall programmer som er skrevet for et annet os

joda windows 7 kan også emulere andre systemer , men ikke i home versjonen

 

i dette tilfellet dreier det seg om programmer som er skrevet spesifikt for operativsystemet.

 

Nå er det ( var hvertfall før )  veldig mange programmer man kunne bruke direkte i windows som ikke fantes til OSX

Da måtte de kjøres under en simulering av et annet system

 

riktig nok fik man gjør det meste med standardprogrammene men likevel så var det en del personer som ikke fant riktig program

 

uansett så er jeg ikke helt poenget med å kjøre et os og så må man så visualiserere programmet som om det kjører under et helt annet system .

 

nå vet jeg ikke hvilke programmer du bruker derfor kan jeg heller ikke finne ut om de finnes i en windows utgave

Lenke til kommentar

det må  isåfall programmer som er skrevet for et annet os

joda windows 7 kan også emulere andre systemer , men ikke i home versjonen

 

i dette tilfellet dreier det seg om programmer som er skrevet spesifikt for operativsystemet.

 

Nå er det ( var hvertfall før )  veldig mange programmer man kunne bruke direkte i windows som ikke fantes til OSX

Da måtte de kjøres under en simulering av et annet system

 

riktig nok fik man gjør det meste med standardprogrammene men likevel så var det en del personer som ikke fant riktig program

 

uansett så er jeg ikke helt poenget med å kjøre et os og så må man så visualiserere programmet som om det kjører under et helt annet system .

 

nå vet jeg ikke hvilke programmer du bruker derfor kan jeg heller ikke finne ut om de finnes i en windows utgave

 

Leste du i det hele tatt posten min?

 

Hvis ja, så skjønte du tydeligvis fint lite.

Lenke til kommentar

Det var en gang en bekjent av en kompis av meg som sa at Bill Gates sa at han brukte osx fordi han syns Windows og dets bruket hadfe dårlug bruk av ramminne i internet chrome som var preinstallert i cd rommene på høyre side. Det er også derfor det ikke kan brukes fjerdeparts programfiler i xilun sitt nye os Løvenes Konge 2 1/4.

 

Hvis noen sier noe annet synes jeg de er med i en religion av fanatiske fanatister og generellt idioter. For det jeg hører er at alle kaller meg løgner og er ute etter meg. Jeg er så paranoid (fritt etter henrik ibsens rockelåt utgitt på 39 tallet)

 

Ellers så tror jeg ikke no på at det er vondt å løpe med store pupper uten bh. Ikke at jeg har prøvd det, men jeg tror bh er ett fengsel og at de som mener noe annet er lurt av bh produsentene til å tro at de har det bedre med bh på når de løper. Uansett liker jeg best å visualisere pupper in action når damer løper firbi meg i parken.

 

Er det noe mer dere vil ha svar på? Jeg gir dere 199% riktige svar på alt jeg ikke har prøvd men som jeg mener at jeg har en meninf om fordi det er gly å ha menunger. PS frukt godt bpde å spise og ringe med. Det er jeg hjernevasket til å si av pioneh elppa.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...