Gå til innhold

Apple får nesten hele overskuddet fra verdens mobilsalg


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

 

 

 

Kanskje jeg burde finne et Porsche-forum og fortelle de et og annet om den "overprisede" bilen etter å ha tatt en prøvetur i en...

Det syns jeg så absolutt du skal gjøre.

For da er jeg jo skikkelig ekspert på den bilen.

 

Men jeg forstår jo mer av hvor du og elgen kommer fra med de tankene dere har. Det gir jo en viss pekepinn...

Lenke til kommentar

 

 

Jeg kjøper f.eks bil basert 100% på andres preferanser. Har ikke peiling selv til å vite hva som er bra over tid, så kjøper et kjent merke. Gidder ikke prøvekjøre engang, hvorfor i alle dager skulle jeg det - er jo ikke kompetent! Det samme gjelder når jeg skal få noe gjort i huset. Maleren får velge farge, det er jo han som er fagmann. Jeg gidder ikke bruke kapasitet på sånt. Akkurat som de fleste ikke gidder bruke kapasitet på telefonkjøp og derfor går minste motstands vei. 

 

 

Jeg tar poenget ditt, men det er to ganske dårlige eksempler du har plukket opp, en så lenge ting som individuell komfort har mye å si i en bil, og malerere ikke har noe spesielt stor peiling på fargevalg. (men de er jævlig gode til å male, som faktisk er faget)

 

AtW

Lenke til kommentar

Ja nå vil jeg høre her. Hvor kommer vi fra?

Du vil kanskje si skogen?

Om dere kommer fra skogen, aner jeg ikke. Men dere sier at man fint kan ha nok erfaring med et produkt uten å ha eid det eller brukt det over tid, det er det idegrunnlaget dere kommer fra. Jeg er veldig uenig i det. Jeg brukte bil i mitt forrige eksempel, jeg kan godt bruke mobiltelefon også som eksempel...:

 

Jeg har hatt mobiltelefoner siden midten av 80-tallet. Masse ulike merker og modeller med mamge ulike OS, også Android. Ingen av de har vært Samsung. Selv om jeg kan noe om mobiltelefoner, så kan jeg altså ingenting om Samsung sin måte å løse dette på. Da går ikke jeg inn i en tråd som handler om Samsung og leker ekspert på det, det ville jo bare vært dumt. Hadde jeg vært interessert kunne jeg gått inn der og spurt spørsmål for å få svar, det kunne vært lurt. Det som ville vært helt vanvittig teit og arrogant av meg ville vært å gått i Samsung-tråder for å fortelle dem hvor dumme de er som kjøper Samsung. Det hadde jo bare vært helt blåst, for det er antagelig ingenting galt med Samsung, jeg bare vet ingenting om de produktene.

 

Så vi er uenig, jeg tror man må ha hatt et produkt i daglig bruk over tid for å kunne noe om det. Uten det har man ingen troverdighet.

Endret av rogkas
Lenke til kommentar

Det vi uttaler oss om er jo nettop det andre sier om deres erfaringer med Apple dingser , tro det eller ei

Dere tror jo bare at det er noe vi finner på fordi vi ikke liker Apple

 

Hvem er "vi"? Snakk for deg selv, jeg har ikke lyst til å bli tatt med i noen gruppe som står for alle de underlige meningene dine.

 

AtW

  • Liker 4
Lenke til kommentar

 

Det vi uttaler oss om er jo nettop det andre sier om deres erfaringer med Apple dingser , tro det eller ei

Dere tror jo bare at det er noe vi finner på fordi vi ikke liker Apple

 

Hvem er "vi"? Snakk for deg selv, jeg har ikke lyst til å bli tatt med i noen gruppe som står for alle de underlige meningene dine.

 

AtW

 

 

Rart du ikke fik det med deg , men det var snakk om 2 stykker , meg ( den andre elgen ) og  Kremt.

Hva du innbiller deg skal du få ha for deg selv

Lenke til kommentar

 

Dere tror jo bare at det er noe vi finner på fordi vi ikke liker Apple

Men hvis du ikke liker Apple, hva i all verden gjør du da i en tråd som handler om Apple?

 

Det holder nå elgen, moroa er over.

 

 

Hvorfor skal bare folk som liker noe få lov til å diskutere det? Er det noe du følger for egen del?

 

AtW

Lenke til kommentar

Det vi uttaler oss om er jo nettop det andre sier om deres erfaringer med Apple dingser , tro det eller ei

Dere tror jo bare at det er noe vi finner på fordi vi ikke liker Apple

 

Det du har uttalt er en fantasihistorie som blant annet inkluderer påstander om at iOS er tilgjengelig for Mac, og at man må installere Adobe-programvare for å oppdatere iOS.

 

Om det er noe du finner på eller et eller annet du har misforstått grundig (noe jeg tror er mest sannsynlig siden du ser ut til å ha store problemer både med å forstå andre og å gjøre deg forstått for andre) vet jeg ikke, men det er åpenbart at historiene dine har liten verdi.

Lenke til kommentar

 

Det vi uttaler oss om er jo nettop det andre sier om deres erfaringer med Apple dingser , tro det eller ei

Dere tror jo bare at det er noe vi finner på fordi vi ikke liker Apple

 

 

Det du har uttalt er en fantasihistorie som blant annet inkluderer påstander om at iOS er tilgjengelig for Mac, og at man må installere Adobe-programvare for å oppdatere iOS.

Om det er noe du finner på eller et eller annet du har misforstått grundig (noe jeg tror er mest sannsynlig siden du ser ut til å ha store problemer både med å forstå andre og å gjøre deg forstått for andre) vet jeg ikke, men det er åpenbart at historiene dine har liten verdi.

Det er absolutt ingen grunn til å forsøke å forklare noe for elgen, hekomo. Flere her inne har forsøkt mange, mange ganger. Han er nok ikke her for å lære, men for å krangle. Da er det nok best å la han holde på alene...

Lenke til kommentar

Hekomo : Nå trenger du ikke begynne med det tullet igjen .

saken VAR oppklart for flere sider siden

 

Dessuten er det flere hakke under freakhett  kalle det for min fantasi når jeg blir fortalt noe på jobben som jeg forteller videre her 

 

Rogkas : hvordan kan dere forkler noe når der bare ser saken fra den en siden hele tiden ?

samtidig så går der lit i veien for hverandre når dere kommer med påstandene deres

Lenke til kommentar

 

Dere tror jo bare at det er noe vi finner på fordi vi ikke liker Apple

Men hvis du ikke liker Apple, hva i all verden gjør du da i en tråd som handler om Apple?

 

Det holder nå elgen, moroa er over.

 

Så hvis jeg forstår deg rett må man altså like Apple for å kunne diskutere det?

Slike tråder skal være menighetens møteplass der alle deltakerne er frelst.

Halleluja.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

 

 

Dere tror jo bare at det er noe vi finner på fordi vi ikke liker Apple

Men hvis du ikke liker Apple, hva i all verden gjør du da i en tråd som handler om Apple?

 

Det holder nå elgen, moroa er over.

 

Så hvis jeg forstår deg rett må man altså like Apple for å kunne diskutere det?

Slike tråder skal være menighetens møteplass der alle deltakerne er frelst.

Halleluja.

 

hva var det den religion nå het igjen ?

appledomen ? :cool:

Endret av den andre elgen
  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

 

Dere tror jo bare at det er noe vi finner på fordi vi ikke liker Apple

Men hvis du ikke liker Apple, hva i all verden gjør du da i en tråd som handler om Apple?

 

Det holder nå elgen, moroa er over.

 

Så hvis jeg forstår deg rett må man altså like Apple for å kunne diskutere det?

Slike tråder skal være menighetens møteplass der alle deltakerne er frelst.

Halleluja.

 

 

Jah...det er sånn det er...(sukk)

 

Men du skal få en utfordring, siden jeg antar at du i det minste er interessert i Apple når du bruker såpass mye tid i tråder om Apple:

 

Fortell oss fem ting du syns er positivt med Apple.

Endret av rogkas
  • Liker 1
Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...