Gå til innhold

Apple får nesten hele overskuddet fra verdens mobilsalg


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

absolutt, og jeg synes du skal være den som setter disse grensene for hva som er fornuftig og ufornuftig. Tenk at det er mennesker som tjener seg rike på promoeapper!! noe vi kan gjøre gratis x-antall ganger om dagen men vårt naturlig lille rumpehull. det er skammelig at ikke Apple og google har satt en stopper for slikt tull! her sulter unger i afrika og fjortissen i norge sitter å bruker penger på alt mulig tull.

 

men du elgen, hva i all verden har dette med emnet å gjøre? det er bare rett å slett latterlig slik du holder på.

Lenke til kommentar

Jaja, elg. Jeg ga deg en sjanse, men du valgte å ikke bruke den. Da tror jeg at jeg takker for din usedvanlig merkelig "innsikt" men vil samtidig skrive en tekst du kan bruke som mal, klipp den gjerne ut og lim den inn under innlegg som prøver å hjelpe deg...:

 

"Hei, jeg er elgen. Jeg innrømmer at jeg ikke kan noen verdens ting om Apple, jeg har aldri eid noe fra Apple og er faktisk glad for akkurat det. Derfor er jeg også noe usikker på hva jeg egentlig gjør i tråder om Apple, men det er antagelig for at jeg er nysgjerrig på disse produktene og ønsker å lære litt. Derfor takker jeg deg veldig for at du bruker av din tid og faktisk prøver å lære meg litt mer om hvordan disse Apple-produktene og -løsningene faktisk fungerer. Det setter jeg stor pris på!

Vennlig hilsen Elgen"

 

 

Sånn, værsågod, og takk for praten...

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Jaja, elg. Jeg ga deg en sjanse, men du valgte å ikke bruke den. Da tror jeg at jeg takker for din usedvanlig merkelig "innsikt" men vil samtidig skrive en tekst du kan bruke som mal, klipp den gjerne ut og lim den inn under innlegg som prøver å hjelpe deg...:

 

"Hei, jeg er elgen. Jeg innrømmer at jeg ikke kan noen verdens ting om Apple, jeg har aldri eid noe fra Apple og er faktisk glad for akkurat det. Derfor er jeg også noe usikker på hva jeg egentlig gjør i tråder om Apple, men det er antagelig for at jeg er nysgjerrig på disse produktene og ønsker å lære litt. Derfor takker jeg deg veldig for at du bruker av din tid og faktisk prøver å lære meg litt mer om hvordan disse Apple-produktene og -løsningene faktisk fungerer. Det setter jeg stor pris på!

Vennlig hilsen Elgen"

 

 

Sånn, værsågod, og takk for praten...

 

Hvis du sikter til siste innlegg noe jeg tror du gjør, så var de noe skrev til en annen tråd , som havnet her ved en feiltagelse

Hvis du er så hårsår at du lar deg provoser  av det så beviser du nettop det som var tatt opp lit tidligere i tråden

at du lar deg  provosere for bagateller

 

innlegge var ment til tråden

Denne klokken kan du bruke sammen med Apple Watch
  • Liker 1
Lenke til kommentar

jaja...

 

 

Vel, til trådens tema, hvis det er noen igjen. Om en måneds tid lanserer Apple nye iPhone og ganske sikkert andre dingser og løsninger. Kanskje de klarer å få tak i enda litt mer av markedet med det siden de normalt selger betydelig flere enheter rett etter lansering. Skal bli spennende å se hva som kommer, jeg bidrar nok med kjøp av en 6s tenker jeg.

Lenke til kommentar

 

 

5s

og du bytter hver gang det kommer en ny modell ?
nei tydeligvis gjør han ikke det. nei dette blir bare for dumt elgen.

 

Det er ikke dumt å spørre om det for da får man en viss oppfatning av personligheten.

 

Her skulle jeg likt å vist om dere synes det er verdt å bytte ( betale så mye penger )  hver gang  og hvorfor når det hevdes at endringene er små mellom hver modell

Lenke til kommentar

 

 

 

 

5s

og du bytter hver gang det kommer en ny modell ?
nei tydeligvis gjør han ikke det. nei dette blir bare for dumt elgen.

Det er ikke dumt å spørre om det for da får man en viss oppfatning av personligheten.

 

Her skulle jeg likt å vist om dere synes det er verdt å bytte ( betale så mye penger ) hver gang og hvorfor når det hevdes at endringene er små mellom hver modell

Men når han forteller at han eier en 5S og skal kjøpe seg en 6s, så spør du om han han bytter hver gang. i mellom 5S og 6S så finnes 6, så ergo bytter han ikke hver gang.

men man kan godt bytte hvert år om man ønsker, man får jo ca halv kjøpssummen igjen om man selger telefonen på bruktmarkedet, da blir det ikke så alt for dyrt. android telefoner får du ca 1/3-1/4 av kjøpssummen igjen etter ett år, det er min erfaring i allefall. men personlig så tror jeg at jeg skal holde meg til hvert andre år.

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...