LordL83 Skrevet 13. juli 2015 Del Skrevet 13. juli 2015 Hei, Jeg tenker å ta med kjæresten min på en tur i september (da har vi vert sammen i 10 år) og da tenker jeg å fri, så lurte jeg på om noen har noen tips om plasser å reise? Helst ekslusive plasser, jeg har mer penger en jeg kan bruke så kostander er ingen sak. Jeg vil gjøre det så spessielt som mulig og vil også derfor ta henne på en drømme ferie i samme slengen. Noen forslag? Takk på forskudd. Lenke til kommentar
Trouble Skrevet 13. juli 2015 Del Skrevet 13. juli 2015 Tahiti eller en annen stillehavsøy? Hva med noe vi nordmenn elsker, som USA? Si, fjellene i Colorado på en fin hytte. (Tro meg, dette er idyllisk som faen, og sikkert veldig romantisk hvis vil) Kan jeg spørre hva du jobber med, siden du har mer penger enn du kan bruke? Lenke til kommentar
LordL83 Skrevet 13. juli 2015 Forfatter Del Skrevet 13. juli 2015 Tahiti eller en annen stillehavsøy? Hva med noe vi nordmenn elsker, som USA? Si, fjellene i Colorado på en fin hytte. (Tro meg, dette er idyllisk som faen, og sikkert veldig romantisk hvis vil) Kan jeg spørre hva du jobber med, siden du har mer penger enn du kan bruke? Jeg er skipsmegler + mine forfedre var styrtrike og la igjen flere millioner i arv. Lenke til kommentar
Trouble Skrevet 14. juli 2015 Del Skrevet 14. juli 2015 Deilig da! Hva tenker du om forslagene mine? 1 Lenke til kommentar
Vox_populi Skrevet 14. juli 2015 Del Skrevet 14. juli 2015 Jadda, en styrtrik skipsmegler som er så tafatt at han må opprette en ad hoc-konto på diskusjon.no for å spørre klientellet der om tips for luksusferie. Det må jo være sant. 4 Lenke til kommentar
LordL83 Skrevet 14. juli 2015 Forfatter Del Skrevet 14. juli 2015 Jadda, en styrtrik skipsmegler som er så tafatt at han må opprette en ad hoc-konto på diskusjon.no for å spørre klientellet der om tips for luksusferie. Det må jo være sant. Når man har reist verden rundt, er det greit med en forandring. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå