J.W Skrevet 13. juli 2015 Del Skrevet 13. juli 2015 Relaxing between the Dogfights Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Trond Olav Løkken Skrevet 13. juli 2015 Del Skrevet 13. juli 2015 Så elegante disse gamle jagerne er. Et bilde med stor autensitet i seg. Praktfull stemning av sommerkveld i det lave motlyset, der de to som flankerer piloten har kastet jakkene. Lenke til kommentar
JonHa Skrevet 14. juli 2015 Del Skrevet 14. juli 2015 Praktfulle skarpe og detaljerte bilder som viser en god historie med fremragende ingeniørkunst. Liker alle tre. Jeg gjetter dette er fra The Flying Legends i Duxford denne Helga. Må ha vært litt av en opplevelse med all den gromlyden. Mvh, Jon Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 14. juli 2015 Del Skrevet 14. juli 2015 V1, et klassebilde, meget bra ! Vennlig hilsen Ragnar Lenke til kommentar
Knut S Skrevet 14. juli 2015 Del Skrevet 14. juli 2015 herlig formidlet alle bildene, favoritten er v1 om jeg må velge men må jeg velge nei. så jeg sier enkelt å greit ja takk alle tre Lenke til kommentar
Ovidia2 Skrevet 14. juli 2015 Del Skrevet 14. juli 2015 Spennende bilde av et motiv vi ikke ser ofte akkurat! Kult i nesten siluett. Og med en dempet og varm fargetone! Lenke til kommentar
J.W Skrevet 15. juli 2015 Forfatter Del Skrevet 15. juli 2015 Så elegante disse gamle jagerne er. Et bilde med stor autensitet i seg. Praktfull stemning av sommerkveld i det lave motlyset, der de to som flankerer piloten har kastet jakkene. Ja de er elegante disse flyene. Takker for hyggelig tilbakemelding Lenke til kommentar
J.W Skrevet 15. juli 2015 Forfatter Del Skrevet 15. juli 2015 Praktfulle skarpe og detaljerte bilder som viser en god historie med fremragende ingeniørkunst. Liker alle tre. Jeg gjetter dette er fra The Flying Legends i Duxford denne Helga. Må ha vært litt av en opplevelse med all den gromlyden. Mvh, Jon Hei Jon. Moro at du likte bildene. Det har du helt rett i. Ja er absolutt å anbefale hvis man liker gamle fly og gromlyd. Lenke til kommentar
J.W Skrevet 15. juli 2015 Forfatter Del Skrevet 15. juli 2015 V1 var dritstilig. Henning Takk for hyggelig kommentar Lenke til kommentar
J.W Skrevet 15. juli 2015 Forfatter Del Skrevet 15. juli 2015 V1, et klassebilde, meget bra ! Vennlig hilsen Ragnar Tusen takk for den hyggelige tilbakemeldingen Lenke til kommentar
J.W Skrevet 15. juli 2015 Forfatter Del Skrevet 15. juli 2015 herlig formidlet alle bildene, favoritten er v1 om jeg må velge men må jeg velge nei. så jeg sier enkelt å greit ja takk alle tre Takker for den hyggelige tilbakemeldingen Lenke til kommentar
J.W Skrevet 15. juli 2015 Forfatter Del Skrevet 15. juli 2015 Spennende bilde av et motiv vi ikke ser ofte akkurat! Kult i nesten siluett. Og med en dempet og varm fargetone! Takk takk for hyggelig tilbakemelding Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg