sinsyv Skrevet 13. juli 2015 Del Skrevet 13. juli 2015 Hei folkens. Jeg trenger litt hjelp/anbefaling av hva som skal kjøpes. Er på utkikk etter skjerm nr.2 som kommer frem i tittelen. I dag har jeg en Asus 144 Hz, og en gammel Samung syncMaster 930 BF. Kunne tenkte meg å oppgradere Samsung'en til en 24" og like stor skjerm. Det er her dere kommer inn, jeg har svært lite peiling på skjermer. Det viktige er at den er 24" og svart. Skjermen kommer til å brukes til film, noe fotoredigering (hobby), og alt annet skjerm nr. 2 brukes til. Budsjett har jeg ikke tenkt så veldig på, bang for the bucks funker. Skal vurdere alle forslagene! Takker og bukker på forhånd. Lenke til kommentar
Bjonness406 Skrevet 14. juli 2015 Del Skrevet 14. juli 2015 Ta en titt på Dell U2412H Har den selv og syns det er en veldig god nr 2 skjerm Ips panel også hvis du skal gjøre litt fotoredigering Lenke til kommentar
sinsyv Skrevet 14. juli 2015 Forfatter Del Skrevet 14. juli 2015 (endret) Ta en titt på Dell U2412H Har den selv og syns det er en veldig god nr 2 skjerm Ips panel også hvis du skal gjøre litt fotoredigering Mente du denne eller denne? Endret 14. juli 2015 av sinsyv Lenke til kommentar
Bjonness406 Skrevet 14. juli 2015 Del Skrevet 14. juli 2015 Ta en titt på Dell U2412H Har den selv og syns det er en veldig god nr 2 skjerm Ips panel også hvis du skal gjøre litt fotoredigering Mente du denne eller denne? Nr 2, H modellen Lenke til kommentar
sinsyv Skrevet 15. juli 2015 Forfatter Del Skrevet 15. juli 2015 takker Bjonness! Har ikke en anbefaling fra komplett også? Har et gavekort der jeg kunne tenkt meg å brukt opp. Eller kanskje en av de 128 andre som har vært inne på tråden har en anbefaling. Lenke til kommentar
sinsyv Skrevet 4. september 2015 Forfatter Del Skrevet 4. september 2015 Fikk aldri kjøpt meg den skjermen som er nevnt over, pga noe uforutsett økonomisk. Og nå har det seg sånn at jeg har et gavekort på komplett, så jeg lurte på om det var noen som kunne linke til en bra skjerm fra komplett i samme prisklasse. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå