Gå til innhold

Hvordan kan man ignorere skjells-ord rettet mot deg i online-spill?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg vet at dette er en "dum tråd", men jeg føler meg så deprimert når jeg får skjells-ord rettet mot meg hele tiden, også har jeg ikke nerver til å forhindre å starte en krangel. Lol. Jeg har bare ikke lyst til å selvskade meg selv mer.  :hm:  :dontgetit:

Endret av blAckstar1x
Lenke til kommentar

Jeg vet at dette er en "dum tråd", men jeg føler meg så deprimert når jeg får skjells-ord rettet mot meg hele tiden, også har jeg ikke nerver til å forhindre å starte en krangel. Lol. Jeg har bare ikke lyst til å selvskade meg selv mer.  :hm:  :dontgetit:

 

 

 

Jaja. Deg om det. Men hvorfor retter andre spillere skjellsord mot deg hele tiden?

siden jeg kan ikke la være å kommentere noe mot de som kommenterer noe dumt hele tiden :p.

 

 

Det er ganske åpenbart at det er din egen skyld at du får dritt slengt mot deg. Slutt å bry deg, skal du bry deg om alle dumme ting mennesker sier eller gjør så kan du like godt grave deg ned. Du kommer ikke unna det samma hva, men når du skriver her at du oppfordrer til det selv så må jeg le, grats :lol:

 

Du vet selv svaret på spørsmålet ditt!

Lenke til kommentar

 

 

Jaja. Deg om det. Men hvorfor retter andre spillere skjellsord mot deg hele tiden?

siden jeg kan ikke la være å kommentere noe mot de som kommenterer noe dumt hele tiden :p.

Du var en sånn unge som ikke skjønte at ovnen var varm, og at det gjorde vondt å ta på den, før du hadde brent deg ti ganger. Ikke sant?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...