blAckstar1x Skrevet 13. juli 2015 Del Skrevet 13. juli 2015 (endret) Hvordan kan man ignorere skjells-ord rettet mot deg i online-spill? Og hvordan slutter man å forsøke å starte en krangel? Lol xD. Endret 13. juli 2015 av blAckstar1x Lenke til kommentar
blAckstar1x Skrevet 13. juli 2015 Forfatter Del Skrevet 13. juli 2015 Voks opp? har ikke akuratt nerver til det. XD. Kan bare ikke la være å starte en krangel om noen kommenterer noe dumt... Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 13. juli 2015 Del Skrevet 13. juli 2015 Får du dårlige nerver av å la være å krangle? Lenke til kommentar
blAckstar1x Skrevet 13. juli 2015 Forfatter Del Skrevet 13. juli 2015 Får du dårlige nerver av å la være å krangle? Nei, "nerver" er ett begrep man bruker for å vise sin egen toleranse for ting. Lenke til kommentar
Kikert Skrevet 13. juli 2015 Del Skrevet 13. juli 2015 (endret) Så starter jeg kranglene selv, MYE bedre Kan bare ikke la være å starte en krangel om noen kommenterer noe dumt... Vel, du startet en dum tråd så vi kan jo krangle om det Endret 13. juli 2015 av Dante's Inferno 1 Lenke til kommentar
blAckstar1x Skrevet 13. juli 2015 Forfatter Del Skrevet 13. juli 2015 Så starter jeg kranglene selv, MYE bedre Kan bare ikke la være å starte en krangel om noen kommenterer noe dumt... Vel, du startet en dum tråd så vi kan jo krangle om det hehe Lenke til kommentar
blAckstar1x Skrevet 13. juli 2015 Forfatter Del Skrevet 13. juli 2015 (endret) Jeg vet at dette er en "dum tråd", men jeg føler meg så deprimert når jeg får skjells-ord rettet mot meg hele tiden, også har jeg ikke nerver til å forhindre å starte en krangel. Lol. Jeg har bare ikke lyst til å selvskade meg selv mer. Endret 13. juli 2015 av blAckstar1x Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 13. juli 2015 Del Skrevet 13. juli 2015 Kanskje du burde finne ut av hvorfor du får skjellsord rettet mot deg hele tiden? Jeg er også interessert i andre eksempler på bruken av "jeg har ikke nerver til" du mener er riktig. Lenke til kommentar
SheikDarunia Skrevet 13. juli 2015 Del Skrevet 13. juli 2015 (endret) Nei, "nerver" er ett begrep man bruker for å vise sin egen toleranse for ting. Nei, det er ikke det. Endret 13. juli 2015 av j0dleb0n Lenke til kommentar
blAckstar1x Skrevet 13. juli 2015 Forfatter Del Skrevet 13. juli 2015 Nei, "nerver" er ett begrep man bruker for å vise sin egen toleranse for ting. Nei, det er ikke det. vell, det er ihvertfall slik jeg bruker det begrepet der jeg bor... Lenke til kommentar
blAckstar1x Skrevet 13. juli 2015 Forfatter Del Skrevet 13. juli 2015 Kanskje du burde finne ut av hvorfor du får skjellsord rettet mot deg hele tiden? Jeg er også interessert i andre eksempler på bruken av "jeg har ikke nerver til" du mener er riktig. for eksempel: "jeg har ikke nerver til å forhindre at det skal skje". Osv. Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 13. juli 2015 Del Skrevet 13. juli 2015 Jaja. Deg om det. Men hvorfor retter andre spillere skjellsord mot deg hele tiden? Lenke til kommentar
blAckstar1x Skrevet 13. juli 2015 Forfatter Del Skrevet 13. juli 2015 Jaja. Deg om det. Men hvorfor retter andre spillere skjellsord mot deg hele tiden? siden jeg kan ikke la være å kommentere noe mot de som kommenterer noe dumt hele tiden . Lenke til kommentar
Kikert Skrevet 13. juli 2015 Del Skrevet 13. juli 2015 Jeg vet at dette er en "dum tråd", men jeg føler meg så deprimert når jeg får skjells-ord rettet mot meg hele tiden, også har jeg ikke nerver til å forhindre å starte en krangel. Lol. Jeg har bare ikke lyst til å selvskade meg selv mer. Jaja. Deg om det. Men hvorfor retter andre spillere skjellsord mot deg hele tiden? siden jeg kan ikke la være å kommentere noe mot de som kommenterer noe dumt hele tiden . Det er ganske åpenbart at det er din egen skyld at du får dritt slengt mot deg. Slutt å bry deg, skal du bry deg om alle dumme ting mennesker sier eller gjør så kan du like godt grave deg ned. Du kommer ikke unna det samma hva, men når du skriver her at du oppfordrer til det selv så må jeg le, grats Du vet selv svaret på spørsmålet ditt! Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 13. juli 2015 Del Skrevet 13. juli 2015 Jaja. Deg om det. Men hvorfor retter andre spillere skjellsord mot deg hele tiden? siden jeg kan ikke la være å kommentere noe mot de som kommenterer noe dumt hele tiden . Du var en sånn unge som ikke skjønte at ovnen var varm, og at det gjorde vondt å ta på den, før du hadde brent deg ti ganger. Ikke sant? Lenke til kommentar
Kikert Skrevet 13. juli 2015 Del Skrevet 13. juli 2015 Sorry, du la opp til det selv Lenke til kommentar
TobleroneDrone Skrevet 15. juli 2015 Del Skrevet 15. juli 2015 Når folk slenger dritt funker det greit for meg å være nedlatende tilbake, men med en høflig tone, eller å bare ikke svare i det hele tatt. Kommer litt an på hva det er snakk om. Man må være litt tykkhudet for å spille onlinespill. 1 Lenke til kommentar
blAckstar1x Skrevet 16. juli 2015 Forfatter Del Skrevet 16. juli 2015 Sorry, du la opp til det selv oh yeah Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå