PBinnern Skrevet 13. juli 2015 Del Skrevet 13. juli 2015 Jobber i dag 100% med IT-infrastruktur. Arbeidstiden min er fra 08-16, og en sjelden helg jobber jeg litt med patching og oppgraderinger som ikke kan tas i normal arbeidstid. Jeg har behov for litt ekstra kroner i kassen, og vurderer å få meg en deltidsjobb på kveldstid evt. noen helger. Men er ikke lett å finne noe som kan kombineres med jobben jeg allerede har. Noen som har noen tips som kan spe på i pengekassen? Sjekker "deltidsjobb" på Finn.no daglig uten å finne noe. Har vurdert å lage en "it-support" side for hjemmebrukere men vet ikke hvordan markedet er der heller. Tips mottas med takk og smil! Lenke til kommentar
PBinnern Skrevet 13. juli 2015 Forfatter Del Skrevet 13. juli 2015 Må man ikke ta noe kjentmannstest da? Bor i annen by enn jeg er oppvoskt i så er ikke så mega kjent rundtom Lenke til kommentar
Svigermors drøm Skrevet 13. juli 2015 Del Skrevet 13. juli 2015 Nå har jeg aldri vært i en taxi, men de har vel GPS? Lenke til kommentar
Sampson Skrevet 13. juli 2015 Del Skrevet 13. juli 2015 Tror det er kjentmannstest ja, men hvor vanskelig kan det være å bestå en slik. Lenke til kommentar
Mato Skrevet 13. juli 2015 Del Skrevet 13. juli 2015 (endret) vær obs på at kontrakten din kan forby deg og jobbe innen samme bransje som du jobber i . kvelsarbeide i div butikker , kvelds/nattevaker inne helsevesenet er det jo altid behov for folk , men det kan jo være litt hardt og jobbe 2 jobber på en dag , erfaring sier at når kolokka paserer 9 på kvelden er det tungt og jobbe når man startet 8 , men det kommer jo ann på hvor hardfør du er , man venner seg jo til det meste Endret 13. juli 2015 av Mato Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 19. juli 2015 Del Skrevet 19. juli 2015 Nå har jeg aldri vært i en taxi, men de har vel GPS? Den kan man ikke stole blindt på. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå