wampster Skrevet 14. juli 2015 Del Skrevet 14. juli 2015 CCL (couldn't care less) Lenke til kommentar
henrikwl Skrevet 15. juli 2015 Del Skrevet 15. juli 2015 Livet er for kort til å kaste vekk tida si på selfies, si. Det er jo helt opp til hver enkelt. Det finnes utrolig mye jeg mener livet er for kort til å kaste bort tida si på, men det betyr jo ikke at de som driver med ting jeg ikke liker kaster bort livet sitt. Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 19. juli 2015 Forfatter Del Skrevet 19. juli 2015 Synes jeg ikke noe om. Jeg er så heldig å ha ei dame som hverken har Facebook eller sminker seg. Anonymous poster hash: 75df8...8a6 Lenke til kommentar
Sentinelle Skrevet 19. juli 2015 Del Skrevet 19. juli 2015 Synes generelt selfies oser narsissisme. Lenke til kommentar
Visum Skrevet 20. juli 2015 Del Skrevet 20. juli 2015 Jeg er lei av damer som ikke poster bilder for å si det slik. Post gjerne tiltrekkende bilder, istedet for stygge bikkje eller katt. Lenke til kommentar
Krozmar Skrevet 20. juli 2015 Del Skrevet 20. juli 2015 Det er bedre med selfie, enn tragisk åpenhet om alt fra hemroider til detaljert info om kjønnsykdommene de har... Noen har ikke noen som helst grense på hva de legger ut... Lenke til kommentar
Dungeon Skrevet 20. juli 2015 Del Skrevet 20. juli 2015 Spørsmålet blir todelt. Den første delen blir sånn: "Er det bra med jenter som viser bilder av sin egen kropp" Svaret er ja. Så kommer den andre delen: "Er det motiver utover den gode delen som kan gi et negativt inntrykk". Svaret for meg er nei, jeg ser aldri negative motiver bak selfies. Jeg kunne ikke vært mer enig enn det Sunglass sa over. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå