0wner170 Skrevet 13. juli 2015 Del Skrevet 13. juli 2015 Hei, jeg kjøpte nylig 6 assasins creed spill i spania, jeg søkte litt rundt. De står som totalmente en castellano. Som betyr de bare er på spansk, mange sier de bare gjelder for bruker manualen og coveret. Og selve spillet kan du velge engelsk. Er dette sant ? Har noen erfaringer med spanske spill ?? Lenke til kommentar
glx-rider Skrevet 14. juli 2015 Del Skrevet 14. juli 2015 Hei! Jeg er ikke 100% sikker, men min erfaring er at uavhengig hvor jeg kjøper spill så har det vært systeminnstillinger på xboxen som bestemmer hvilket språk de får. Dette gjelder spesielt assassins spill der jeg husker jeg måtte endre språk til engelsk for å slippe å måtte lese undertekster og beskrivelser på norsk. Regner derfor med at det skal gå greit språkmessig 1 Lenke til kommentar
0wner170 Skrevet 15. juli 2015 Forfatter Del Skrevet 15. juli 2015 Hei, takk for svar. Kommer nok kanskje til å lure meg unna spansk da. Selv om jeg kanskje ikkje burde trenger øving i spansk XD. Satser på at de da er på engelsk. Lenke til kommentar
glx-rider Skrevet 19. juli 2015 Del Skrevet 19. juli 2015 Skriv gjerne inn oppdatering på hvordan det gikk når de er kjøpt i tilfelle andre lurer på samme! Lenke til kommentar
0wner170 Skrevet 17. august 2015 Forfatter Del Skrevet 17. august 2015 ja, alt er bra de funka bra og alle var på engelsk mye og norsk, kun coveret som var på spansk 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå