Gå til innhold

Manchester United - Pre Season 2015


Latias

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Der ja! Memphis, nei så ut som han fikk en fot på den..

 

EDIT: Men DEN er din Memphis! :D

 

EDIT: Jose mål gitt. Pent.. 2-1

 

EDIT: Herlig mål! Pereira! 3-1

 

Og Smalling er helt katastrofe. Håpløse pasninger og enkelte tversovere som er rimelig skumle, og noen som har blitt plukket opp av Earthquakes som lett kunne blitt mer utav enn det ble.

Endret av IcedInsanity
Lenke til kommentar

Har ikke sett noen av kampene. Hvilke formasjon er det LvG har tatt i bruk? 4-2-3-1 med Memphis bak Rooney / Januzaj bak Wilson?

 

Formasjonen som brukes nå er ikke nødvendigvis samme formasjon vi vil ta i bruk ved sesongstart, da mange unggutter er med og det meste handler om å komme i form igjen. Allikevel er jeg overrasket over at Depay brukes i 10'er rollen (hvis jeg har forstått det riktig). Skulle tro Mata fikk spille der, mens Depay tok venstrekanten og Young høyre. 

 

LvG vet jo bedre enn alle hvordan vi kan få mest ut av Depays kvaliteter, så stoler på hans interessante avgjørelse. 

 

Meget morsomt å lese at Shaw gjorde en svært god figur i natt. Holder skadene seg unna er jeg sikker på at han vil ta store skritt kommende sesong. 

Lenke til kommentar

Depay roamer mye, trekker seg mye ut på kantene. Man kan si det samme med Mata som drar seg innover i banen. Synes både Depay og Mata tok seg kraftig opp denne kampen kontra den forrige. Luke Shaw var lett banens beste for øvrig, levert bunnsolid spill i begge kampene. Schneiderlin var også god, mens Schweinsteiger og Januzaj var meget svak. Utrolig kjedelig andre omgang! 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...