CFD Skrevet 9. november 2003 Del Skrevet 9. november 2003 Jeg var ute og så på måneformørkelsen tidligere idag og jeg som hadde store planer for denne formørkelsen (Skjer jo liksom ikke hver dag) ,men når den nesten var helt dekket så gikk den f@anmeg tilbake igjen! FyF@en så rippoff! Det kunne avisene osv ha opplyst om.. Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 9. november 2003 Del Skrevet 9. november 2003 DEkket av ka? WTF? Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 9. november 2003 Del Skrevet 9. november 2003 Saksøk, saksøk! Lenke til kommentar
RottePostei Skrevet 9. november 2003 Del Skrevet 9. november 2003 Morra di Nei, det var nok jorda som skygget for sola der gitt. Lenke til kommentar
Arctic Skrevet 10. november 2003 Del Skrevet 10. november 2003 Så du ikke jeg vinket? Må ha jeeeevli god kikkert dog, men jeg så meg selv på månen. høhø Lenke til kommentar
Kebab GUD Skrevet 10. november 2003 Del Skrevet 10. november 2003 haha .. bodde du i den delen av landet som ikke fikk den hele og gode shitten var overskyet her Lenke til kommentar
pgdx Skrevet 10. november 2003 Del Skrevet 10. november 2003 Jeg så den ganske bra, og jeg bor jo ikke så mange mil fra deg, CFD... Så du kanskje på feil måne? Lenke til kommentar
CFD Skrevet 10. november 2003 Forfatter Del Skrevet 10. november 2003 Jeg hadde liksom planlagt noe som skulle skje når den var helt dekket da. Men når man venter..og venter..og venter.. Så finner du ut at du har ventet for lenge så er det skikkelig kjipt.. Hvor bor du "Toolshed"? Lenke til kommentar
dimiles Skrevet 10. november 2003 Del Skrevet 10. november 2003 Jeg tror Toolshed holder til Bergen. Les, tror. Lenke til kommentar
pgdx Skrevet 10. november 2003 Del Skrevet 10. november 2003 Jeg tror Toolshed holder til Bergen. Les, tror. Jeg bor på Askøy, CFD! Lenke til kommentar
CFD Skrevet 10. november 2003 Forfatter Del Skrevet 10. november 2003 Øy.. Hvor på askøy? Var btw utrolig fint ute når det var klart og du kunne se halvparten av stjernene i hele verden.. Var også stjerneskudd... Lenke til kommentar
pgdx Skrevet 10. november 2003 Del Skrevet 10. november 2003 Langt sør på øyen. Jeg så ikke noe stjerneskudd! Føler meg snytt! Lenke til kommentar
CFD Skrevet 10. november 2003 Forfatter Del Skrevet 10. november 2003 Selv så bor jeg like ved Trengereid (Ikke det på sotra ,men det mot dale) og det var ikke noe særlig store.. Men det var 2stk som var av rimelig størrelse.. Jeg så bare 3stk ,men den som jeg tilbrakte tiden med så ting hele tiden.. Muligens jeg er blind da.. Lenke til kommentar
Wabby Skrevet 10. november 2003 Del Skrevet 10. november 2003 Øy.. Hvor på askøy? Var btw utrolig fint ute når det var klart og du kunne se halvparten av stjernene i hele verden.. Var også stjerneskudd... Manglet bare ei dame å kose med da Lenke til kommentar
b-real Skrevet 10. november 2003 Del Skrevet 10. november 2003 Vet ikke om fattern tok noen bilder av det men det var i allefall nice å se på. CFD: Du kan da se her på hva som skjedde Lenke til kommentar
tadcomp Skrevet 10. november 2003 Del Skrevet 10. november 2003 Øy.. Hvor på askøy? Var btw utrolig fint ute når det var klart og du kunne se halvparten av stjernene i hele verden.. Var også stjerneskudd... Okei... Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 11. november 2003 Del Skrevet 11. november 2003 /me så 4 stjerneskudd og ett par tusen stjerner etterpå da eg trynte ann i den mørke skogen. Hadde en å kose med men ikke på den måten eg ville. Lenke til kommentar
CFD Skrevet 11. november 2003 Forfatter Del Skrevet 11. november 2003 Øy.. Hvor på askøy? Var btw utrolig fint ute når det var klart og du kunne se halvparten av stjernene i hele verden.. Var også stjerneskudd... Manglet bare ei dame å kose med da Hvorfor tror du at jeg ikke hadde det da? Det var jo en av grunnen til at jeg ble så irritert når han ikke ble helt svart.. Lenke til kommentar
plumbum_pb_bly Skrevet 15. august 2007 Del Skrevet 15. august 2007 neon som hvet når neste formørkelse (av månene) er? Lenke til kommentar
Steina Skrevet 15. august 2007 Del Skrevet 15. august 2007 neon som hvet når neste formørkelse (av månene) er? 9283850[/snapback] Formørkelse av månene faktisk. Er det noen som vet hvor mange måner vi har rundt jorden? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg