V. Haugen Skrevet 13. juli 2015 Del Skrevet 13. juli 2015 Se den rykferske traileren for den kommende storfilmen.Superman møter Batman til tidenes superheltduell Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 13. juli 2015 Del Skrevet 13. juli 2015 Batman vs Superman er et ganske dustete konsept, føler ikke det er noen god ide å lage film av det. AtW 5 Lenke til kommentar
Silverino Skrevet 13. juli 2015 Del Skrevet 13. juli 2015 Batman vs Superman er et ganske dustete konsept, føler ikke det er noen god ide å lage film av det. AtW Vet du, jeg har en perfekt løsning til deg: la være å se den. Det er det man bruker å gjøre om det er noe man ikke liker. Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 14. juli 2015 Del Skrevet 14. juli 2015 Batman vs Superman er et ganske dustete konsept, føler ikke det er noen god ide å lage film av det. AtW Vet du, jeg har en perfekt løsning til deg: la være å se den. Det er det man bruker å gjøre om det er noe man ikke liker. Tror ikke jeg nevnte noe sted at jeg var tvunget til å se den? AtW Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg