AfterGlow Skrevet 13. juli 2015 Del Skrevet 13. juli 2015 Bilde av «BlackBerry Venice» skal ha dukket opp.Dette skal være den første BlackBerry-mobilen med Android Lenke til kommentar
TAJF Skrevet 13. juli 2015 Del Skrevet 13. juli 2015 Nå skal ikke jeg komme her å være bedreviter, men er ikke tastatur ganske så overflødig med en såpass stor touchskjerm tilgjengelig? Lenke til kommentar
Syar-2003 Skrevet 13. juli 2015 Del Skrevet 13. juli 2015 (endret) Jøss , ser ut til å være edge (bøyd) display på den også. Blackberry brukere skal ha pose og sekk hvilket betyr at de må ha toppmodeller med fysisk tastatur uansett utformingen/størrelse på display. Endret 13. juli 2015 av syar2003 1 Lenke til kommentar
S-r-ex Skrevet 13. juli 2015 Del Skrevet 13. juli 2015 (endret) Nå skal ikke jeg komme her å være bedreviter, men er ikke tastatur ganske så overflødig med en såpass stor touchskjerm tilgjengelig? Ikke for de av oss som synes touchskjerm er fullstendig grusomt å skrive med. Hvis den også har plass til minnekort, kan den fort bli kandidat for min neste telefon. Endret 13. juli 2015 av S-r-ex 1 Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 14. juli 2015 Del Skrevet 14. juli 2015 Mye av grunnen til at dette merket har vært populært er på grunn av krypteringen av enheten og krypteringen av kommunikasjonen mellom Blackberry-enheter. Er dette noe som de vil fortsette med nå som de har skiftet OS? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg