AfterGlow Skrevet 13. juli 2015 Del Skrevet 13. juli 2015 Svenskene lanserer nytt konsept.Disse «smarte» solbrillene kan enkelt tilpasses alle lysforhold Lenke til kommentar
havarhen Skrevet 13. juli 2015 Del Skrevet 13. juli 2015 (endret) Du verden.Dette er standard autoskiftende solbriller, og er altså ikke en elektronisk duppeditt. Ut i fra reklamen så kan det jo se ut som at man kan justere disse brillene manuelt, men det kan man ikke. Endret 13. juli 2015 av havarhen Lenke til kommentar
RRhoads Skrevet 13. juli 2015 Del Skrevet 13. juli 2015 Blir dette like slitsomt som å ha mobilens lysstyrke på auto? 1 Lenke til kommentar
GCardinal Skrevet 13. juli 2015 Del Skrevet 13. juli 2015 At det er folk som satser pengene sine på slikt... er u bare horribelt trist å tenke på - noe så stygt... Kunne nok fungerte mye bedre som skibriller eller andre spesiale briller - men ikke som noe wana-be mote-greija... Lenke til kommentar
xRun Skrevet 13. juli 2015 Del Skrevet 13. juli 2015 Du verden.Dette er standard autoskiftende solbriller, og er altså ikke en elektronisk duppeditt. Ut i fra reklamen så kan det jo se ut som at man kan justere disse brillene manuelt, men det kan man ikke. Det har du nok rett i, og den videoen passer nesten bedre til dette konseptet enn til transitions. Slideren har man f.eks. i en mobil-app som er paret med brillen. Lenke til kommentar
sinnaelgen Skrevet 13. juli 2015 Del Skrevet 13. juli 2015 hva pokker . jeg kunnetenke meng noen solbriller ( gjerne mend synstyrke ) der man selv kan justere hvor mye lys som ska lippes gjennom automatisk er vell og bra men passer det for alle typer øyne ? Lenke til kommentar
G Skrevet 13. juli 2015 Del Skrevet 13. juli 2015 Synes brillepanelene var alt for flate til å falle i smak for min del. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 14. juli 2015 Del Skrevet 14. juli 2015 Designet var så som så, men jeg håper de lykkes. Alt for å slippe å kjøre inn til siden for å bytte briller hver gang jeg skal inn og ut av en tunnel. Lenke til kommentar
Ar`Kritz Skrevet 16. juli 2015 Del Skrevet 16. juli 2015 (endret) Du verden.Dette er standard autoskiftende solbriller, og er altså ikke en elektronisk duppeditt. Ut i fra reklamen så kan det jo se ut som at man kan justere disse brillene manuelt, men det kan man ikke. Da har de en jobb å gjøre med å endre kampanjen sin, siden de hevder at brillene HAR manuell modus (via app), og IKKE er fotokromatiske. I motsatt fall kunne de også ha spart seg for å lage en lader... Endret 16. juli 2015 av Ar`Kritz Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg