Ovidia2 Skrevet 12. juli 2015 Rapporter Del Skrevet 12. juli 2015 Rosegarden Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Gjest member-296438 Skrevet 12. juli 2015 Rapporter Del Skrevet 12. juli 2015 "I Beg Your Pardon, I Never Promised You a Rose Garden"..... Men dette holder for meg, i massevis:-) Kunstnerisk og flott formidlet, som vanlig fra deg. Lenke til kommentar
Ovidia2 Skrevet 12. juli 2015 Forfatter Rapporter Del Skrevet 12. juli 2015 "I Beg Your Pardon, I Never Promised You a Rose Garden"..... Men dette holder for meg, i massevis:-) Kunstnerisk og flott formidlet, som vanlig fra deg. Tusen takk for hyggelig tilbakemelding Pentaxen!!Hilsen Tove Lenke til kommentar
okjo Skrevet 13. juli 2015 Rapporter Del Skrevet 13. juli 2015 Nydelig V1/V2 og både flott og morsomt V3 Mvh Oddmund Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 13. juli 2015 Rapporter Del Skrevet 13. juli 2015 Flotte rosebilder, og jeg må vel få lov til å si i typisk Tove-stil. V1 for meg her, og V3 kunne faktisk vært lagt ut som eget bilde. Du får god karakter av meg også for dette bildet. Vennlig hilsen Ragnar Lenke til kommentar
Ovidia2 Skrevet 13. juli 2015 Forfatter Rapporter Del Skrevet 13. juli 2015 Flotte rosebilder, og jeg må vel få lov til å si i typisk Tove-stil. V1 for meg her, og V3 kunne faktisk vært lagt ut som eget bilde. Du får god karakter av meg også for dette bildet. Vennlig hilsen Ragnar Hjertelig takk for hyggelige tilbakemeldinger fra dere Oddmund og Ragnar! Hyggelig å høre at dere likte dette! Hilsen Tove Lenke til kommentar
MotoG Skrevet 13. juli 2015 Rapporter Del Skrevet 13. juli 2015 Likte veldig godt fargene i V1, flott komponert. Morsomt med den nysgjerrige "bisken". Lenke til kommentar
Jan Høydal Skrevet 14. juli 2015 Rapporter Del Skrevet 14. juli 2015 Flott rosesymfoni! Likte faktisk best V1 hvor det rosa/røde sløret løftet bildet det lille ekstra. mvh Jan Lenke til kommentar
Torbjørn Milje Skrevet 18. juli 2015 Rapporter Del Skrevet 18. juli 2015 Flotte bilder dette hvor V1/V3 er de beste etter min mening. V1 et nydelig bilde kanskje med en snev av romantikk i seg og V2 som et morsomt bilde hvor hunden dukker fram med snuten sin. Jeg gir deg et hjerte for denne serien Mvh Torbjørn Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg