vintersommer Skrevet 12. juli 2015 Del Skrevet 12. juli 2015 Hei! Jeg har ei flaske med Martini Bianco her, 15%. Hva kan jeg blande denne med, eller hvordan liker dere å drikke den? :-) Lenke til kommentar
Kyrre S. Skrevet 12. juli 2015 Del Skrevet 12. juli 2015 Tøm den ut og kjøp noe skikkelig Det der er jo bare noe søtt søl. Du kan forsøke å blande den med prosecco og lime. Eller hvis du ikke har noe slik, så typisk en brus med noe syrlig. Og selvsagt masse is. Lenke til kommentar
vintersommer Skrevet 12. juli 2015 Forfatter Del Skrevet 12. juli 2015 Tøm den ut og kjøp noe skikkelig Det der er jo bare noe søtt søl. Du kan forsøke å blande den med prosecco og lime. Eller hvis du ikke har noe slik, så typisk en brus med noe syrlig. Og selvsagt masse is. Hehe, får vel prøve noe syrlig jeg da! Fått den i gave skjønner du Lenke til kommentar
Vox_populi Skrevet 12. juli 2015 Del Skrevet 12. juli 2015 Kjøp gin og bland minst 4 deler gin med 1 del martini. 3 oliven til mat, og så er du der! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå