Monica Jansen Skrevet 12. juli 2015 Del Skrevet 12. juli 2015 Hei. Kan man få epilepsi av å holde pusten å presse til jeg blir rar og nesten svimer helt av? Dette har jeg nemlig gjort i 2 til 3 år nå bare for morroskyld. Jeg får ikke epilepsi krampeanfall av det, bare små rykninger som om kroppen kjemper for ikke å falle. En gang svimte jeg helt av og datt og slo hodet og fikk hodepine hele natta. Etter dette har jeg fått svak engangs migrene med aura av zikzak lys. Kan man få epilepsi av denne "leken" men at den ikke kommer før år etter man har sluttet å gjøre denne "leken"? (The fainting challenge/game). Jeg vet denne "leken" er livsfarlig men det ble så herlig sus i hodet når jeg gjorde det. Lenke til kommentar
aklla Skrevet 12. juli 2015 Del Skrevet 12. juli 2015 Du risikerer liv og permanent hjerneskade og er bekymret for epilepsi? Du ødelegger uansett hjernene av det, at du kan få epilepsi og andre anfall i etterkant tviler jeg ikke på. Kort og godt, det er vanskelig å si hva som kan skje når man ødelegger hjernen, slutt med det!! 2 Lenke til kommentar
Monica Jansen Skrevet 12. juli 2015 Forfatter Del Skrevet 12. juli 2015 Ok. Jeg skal slutte med det. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå