MotoG Skrevet 12. juli 2015 Del Skrevet 12. juli 2015 Sovende kjempe. Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 12. juli 2015 Del Skrevet 12. juli 2015 Fint landskap! Spennende med slike festningen.. Lenke til kommentar
Torbjørn Milje Skrevet 12. juli 2015 Del Skrevet 12. juli 2015 Et flott bilde hvor festningen glir fint inn i det vakre landskapet, Fine farger og en god skarphet. Mvh Torbjørn Lenke til kommentar
MikaelTj Skrevet 12. juli 2015 Del Skrevet 12. juli 2015 Godt komponert landskapsbilde. Fin kontrast mellom den gule borgen og det blå fjellet. Det er fint å se på, samtidig som det gir en fin dybdefølelse i bildet. Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 12. juli 2015 Del Skrevet 12. juli 2015 Et godt komponert bilde med harmonisk plassering av motiver i billedflata. Vennlig hilsen Ragnar Lenke til kommentar
Knut S Skrevet 12. juli 2015 Del Skrevet 12. juli 2015 flott bilde hvor du får borgen fint frem og likeså med den sovende kjempen har du også fått fint frem Lenke til kommentar
Trond Olav Løkken Skrevet 12. juli 2015 Del Skrevet 12. juli 2015 Et landskap jeg dro umiddelbar kjensel på, ettersom jeg har reist forbi mange ganger. Flott utsnitt du viser her, med festningen på kloss hold. Naturparken El Torcal ligger så å si rett bak deg. Siden det ligger nokså høyt og bratt, må du kjøre rundt, først i retning Malaga. På andre siden av fjellet kan man kjøre opp for å parkere, for eventuelt å vandre i det eroderte landskapet. Lenke til kommentar
MotoG Skrevet 13. juli 2015 Forfatter Del Skrevet 13. juli 2015 Tusen takk til alle for hyggelige kommentarer. Trond Olav, jeg har rettet opp teksten og takker for korrigeringen av plassering av El Torcal. Lenke til kommentar
Torhild Jansen Skrevet 13. juli 2015 Del Skrevet 13. juli 2015 Interessant og flott bilde - klart og fargerikt Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 14. juli 2015 Del Skrevet 14. juli 2015 Herlig utsnitt og komp. der du kanskje kunne enten tatt med litt mer eller kutt noen mm. i venstrekanten for å unngå fragmentet i bildekant. Ellers funker det bra. Halvering av himmelen er tilstede, men ingen nødvendighet. Roar Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg