KompleX Skrevet 9. november 2003 Del Skrevet 9. november 2003 Her jeg skulle poste den? Uansett. Jeg har en slapp MSI CD-ROM som ikke lseer DvD. Jeg trenger et program som gjør det mulig for den å lese DvD. isåfall, er det gratis eller hvor mye koster det? En kammerat av meg sa at det gikk... Tror ikke på han, men jeg kunne jo spørre for sikkerhets skyld da. Lenke til kommentar
AndreM Skrevet 9. november 2003 Del Skrevet 9. november 2003 Kjøp deg en DVD spiller du :ide: Lenke til kommentar
DrDoogie Skrevet 9. november 2003 Del Skrevet 9. november 2003 Ja. Morsomt? Ho-hum. Lenke til kommentar
Thorvald Skrevet 9. november 2003 Del Skrevet 9. november 2003 Softwaren ligge på denne linken samen med 17" til 19" skjerms oppdateringen. www.howtobeanidiot.com. Men hvis du er seriøs så utenfor så kan eg si at dvd og cd laser er ikke den same tingen. En cd-rom vil ALDRI lese en dvd plate. Lenke til kommentar
KompleX Skrevet 10. november 2003 Forfatter Del Skrevet 10. november 2003 Softwaren ligge på denne linken samen med 17" til 19" skjerms oppdateringen.www.howtobeanidiot.com. Men hvis du er seriøs så utenfor så kan eg si at dvd og cd laser er ikke den same tingen. En cd-rom vil ALDRI lese en dvd plate. Ja da. : Det mente jeg å. Men kammeraten min var 100% sikker på at CD-ROMen min kunne lese DvD'r hvis jeg instalerte et program. Trodde ikke på han jeg heller. Men kunne jo spørre bare for sikkerhetsskyld... Lenke til kommentar
Vanessa Skrevet 13. november 2003 Del Skrevet 13. november 2003 Mulig han snakket om en kombinert DVD/CD brenner/leser. Lenke til kommentar
DrDoogie Skrevet 13. november 2003 Del Skrevet 13. november 2003 Mulig han snakket om en kombinert DVD/CD brenner/leser. Det er også mulig at han ikke snakket om en kombinert DVD/CD-ROM leser. Faktisk virker det overhengende sannsynlig, tatt i betraktning innleggene så langt. [OT] BTW, avataren din ser litt kul ut. Tar du den i svart/hvitt og har ei gønnert i hånda, så blir're litt som Trinity. Reimene ved skuldra minner litt om gønnert-holster. Lenke til kommentar
KompleX Skrevet 17. november 2003 Forfatter Del Skrevet 17. november 2003 (endret) Mulig han snakket om en kombinert DVD/CD brenner/leser. Det er også mulig at han ikke snakket om en kombinert DVD/CD-ROM leser. Faktisk virker det overhengende sannsynlig, tatt i betraktning innleggene så langt. [OT] BTW, avataren din ser litt kul ut. Tar du den i svart/hvitt og har ei gønnert i hånda, så blir're litt som Trinity. Reimene ved skuldra minner litt om gønnert-holster. *Slette* Det som sto her. Endret 17. november 2003 av KompleX Lenke til kommentar
uranus Skrevet 1. desember 2003 Del Skrevet 1. desember 2003 Altså en CD-Rom har helt andre lasere, og sånne ting enn en DVD-Rom. Det må du vil skjønne ellers hadde folk bare kjøpt programoppdatering til CD-Rommen istedet vettu. Tenk deg om først...Blir det samme som å spørre "Hvor kan jeg laste ned en programoppdatering til harddisken min slikt at den får 20 gigabyte mer??" skjønner? Men kjøp deg en billig spiller... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå