5 d II Skrevet 12. juli 2015 Del Skrevet 12. juli 2015 Kveldsfred Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 12. juli 2015 Del Skrevet 12. juli 2015 Koselig bilde! En litt mørkere bakgrunn hadde fremhevet det litt bedre kanskje. Det kan du fikse på i etterkant hvis du vil. Lenke til kommentar
5 d II Skrevet 12. juli 2015 Forfatter Del Skrevet 12. juli 2015 Takk for innspill, men jeg er ikke helt sikker på om jeg skjønner hva du mener burde ha vært rettet på. Burde himmelen ha vært skåret bort, eller skulle skogen ha vært mørkere? Lenke til kommentar
MikaelTj Skrevet 12. juli 2015 Del Skrevet 12. juli 2015 Takk for innspill, men jeg er ikke helt sikker på om jeg skjønner hva du mener burde ha vært rettet på. Burde himmelen ha vært skåret bort, eller skulle skogen ha vært mørkere? Tror Helene mener bakgrunnen på nettsiden. Du kan velge en tone fra gråskalaen mellom helt hvitt og helt svart. Det er ofte en fordel å velge en litt mørkere bakgrunn da det får frem kontrasten og fargene i bildene. Klikk på “Vis avanserte valg” neste gang du laster opp et bilde for å komme til valg for bakgrunnsfarge Lenke til kommentar
5 d II Skrevet 12. juli 2015 Forfatter Del Skrevet 12. juli 2015 Takk for den opplysningen som jeg ikke var klar over. Jeg er helt enig i at hvit ramme ikke virker særlig fremmende for bildet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg