Gå til innhold

Skyformasjoner


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest member-296438

Flott stemningsbilde der jeg velger meg v1:-)

Du og dine får kose dere med sigarene og tequilaene, og så ser vi frem til reisebildene. Blir nok spennende bilder når skrulla drar på tur:-)

En riktig god tur!

Lenke til kommentar

kommer vel ikke som noen bombe at jeg er glad i skyer,himmel og stemningsbilder.

Og du leverer her 2 flotte bilder av nettopp det.

Ønsker deg en god tur, kos deg og ikke minst ta mange flotte og spennende bilder

  

Flott stemningsbilde der jeg velger meg v1:-)

Du og dine får kose dere med sigarene og tequilaene, og så ser vi frem til reisebildene. Blir nok spennende bilder når skrulla drar på tur:-)

En riktig god tur!

Tusen takk gutter! Skal bli godt med litt ferie nå kjenner jeg. Gleder meg til jeg er framme på Cuba. Håper jeg ikke blir et irritasjonsmoment for resten av familien, med all fotograferinga....har med ekstra minnekort..;)

Lenke til kommentar

Vakre skyer. Fikk assosiasjoner til seilet til en "portuguese man of war" som jeg håper du ikke støter på under bading i ferien din.

Ta mange flotte bilder og god tur (rimelig misunnelig)

mvh

Jan

 

Tusen takk Jan, skal prøve mitt beste, både når det gjelder bilder og å unngå denne portugisiske krigsmannen (er det en manet?)

Lenke til kommentar

 

Vakre skyer. Fikk assosiasjoner til seilet til en "portuguese man of war" som jeg håper du ikke støter på under bading i ferien din.

Ta mange flotte bilder og god tur (rimelig misunnelig)

mvh

Jan

 

Tusen takk Jan, skal prøve mitt beste, både når det gjelder bilder og å unngå denne portugisiske krigsmannen (er det en manet?)

Ja, det er en manet som er blålilla i fargen - vakker sådan - men med svært lange giftige tråder. Ser ofte at de lokale graver dem ned i sanden for å skåne turistene.

mvh

Jan

  • Liker 1
Lenke til kommentar

To flotte bilder dette hvor V1 er det beste etter min mening. Farger skarphet og beskjæring er bra.

Ha en riktig god tur til Cuba og Mexico. Håper det blir mange fine bilder å se når du kommer hjem igjen til Norge

Mvh Torbjørn

  

Igjen en god komposisjon, samt spesielle og flotte skyformasjoner. I horisonten skimtes landskap, noe som kompletterer helhetsinntrykket.

Vennlig hilsen Ragnar

Tusen takk for hyggelige tilbakemeldinger! :) Håper jo selvfølgelig på noen gode blinkskudd fra Cuba :)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+0987123

Flotte bilder begge to men skal jeg velge blir det v1 . Himmelen er flott på begge , det var forgrunnen i v1 som trakk det lengste strået .

Så får du ha en god tur til Cuba/Mexico og nyte en kald mojito.

 

Mvh

Alec

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...