Knut S Skrevet 12. juli 2015 Del Skrevet 12. juli 2015 tett på Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 12. juli 2015 Del Skrevet 12. juli 2015 Det ble nå rett så bra det Knut! Vakker katte også! Tipper du tok noen bilder før tunga satt på rett sted?! Lenke til kommentar
Knut S Skrevet 12. juli 2015 Forfatter Del Skrevet 12. juli 2015 tja altså det ble vel noen få bilder kan man vel si takk for kommentar Helene Lenke til kommentar
jarle-60 Skrevet 12. juli 2015 Del Skrevet 12. juli 2015 V2 er det beste syntes jeg . Lenke til kommentar
MikaelTj Skrevet 12. juli 2015 Del Skrevet 12. juli 2015 Det finnes ingen regler i fotografi. Det finnes en del retningslinjer, men de er ment som et utgangspunkt ikke en fasit. Så det er ingenting i veien med å eksperimentere og prøve nye ting Bildene er fine på hver sin måte. V2 er litt mer tradisjonelt og spiller på kattens morsomme uttrykk. Her er det katten i sin helhet som er motivet. V1 derimot byr på et veldig tett utsnitt. Det tette utsnittet gjør at det er alle linjene og detaljene i kattens fjes som får oppmerksomheten. Det er mange fine linjer og detaljer der som man ikke legger merke til i V1. Det blir mye mer dekorativt og interessant. Nå er det ikke lenger et “vanlig” kattebilde, men en litt mer abstrakt detaljstudie. Hva som er “best” eller “riktig” er jo bare opp til deg. For oss som ser på er det kjekt at du tar med flere versjoner, da finner alle noe de liker. Lenke til kommentar
Torbjørn Milje Skrevet 12. juli 2015 Del Skrevet 12. juli 2015 Flotte bilder av den fine pusekatten. V1 ble riktig så bra selv om du mener du har brutt noen fotoregler. Jeg bryter fotoregler hele tiden fordi en fotoregel etter min mening bare er en mal og ikke et svar om et bilde er korrekt. Mvh Torbjørn Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 12. juli 2015 Del Skrevet 12. juli 2015 Spennende utsnitt, nærportrettet her skaper et annerledes inntrykk enn det man får ved vanlige portretter. Vennlig hilsen Ragnar Lenke til kommentar
Knut S Skrevet 12. juli 2015 Forfatter Del Skrevet 12. juli 2015 tusen takk for flotte tilbakemeldinger fra dere. Ja det ble noe helt annet med ansiktet og tegningene når det ble så nært som v1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg