Tgamer Skrevet 12. juli 2015 Del Skrevet 12. juli 2015 Heisann =) Noen som har fått prøvd Echo of Soul enda? Det er et gratis MMO spill med veldig bra grafikk, bedre enn WOW )skal ikke så mye til). Fantastisk quest system, veldig bra PVP og PVE content, lite bugs (som som er helt legandarisk til å være et F2P spill). Jeg har allerede fått med meg et titals nordmenn i dette spillet, men man trenger selvsagt flere. Bli gjerne med i den nye norske gruppen på Facebook for spillet: https://www.facebook.com/groups/1420480124946098/ Traileren finner du selvsagt på Youtube: https://www.youtube.com/watch?v=oDqJZ3EZx-o Spillet er som sagt F2P, websiden til spillet hvor du kan laste det ned (kan også lastes ned fra steam) http://echoofsoul.aeriagames.com/ Streamer også spillet på twitch kontoen min. Linken er i signaturen min. Håper du gir dette spillet en sjanse. Det er virkelig verdt det. (Selvsagt hvis det er MMORPG spill som du liker best) Ta gjerne kontakt på forumet her eller på streamen min hvis du har noe spm =) Lenke til kommentar
JVM91 Skrevet 12. juli 2015 Del Skrevet 12. juli 2015 Alt jeg har hørt om dette spillet er at det er P2W, har dårlig PvP og er generelt et helt basic, gammelt MMORPG. Hva mener du om dette? Har ikke prøvd det enda. Lenke til kommentar
Tgamer Skrevet 12. juli 2015 Forfatter Del Skrevet 12. juli 2015 Alt jeg har hørt om dette spillet er at det er P2W, har dårlig PvP og er generelt et helt basic, gammelt MMORPG. Hva mener du om dette? Har ikke prøvd det enda. Jeg er uenig at det er et P2W spill. Det eneste i cash shoppen (item mall) som mulig kan gi deg en fordel ingame om du synes det er verdt å bruke 400 AP (aries points) per stk (som tilsvarer ca 5$) så er det noe som blir kalt "safeguard". Det er en ting som gjør at "GEMSa" dine ikke blire ødelagt når du skal oppgradere dem fra +1 opp til +7, etter +7 så kan man ikke bruke denne cash shop tingen for å oppgradere da må man basere seg på flaks som alle andre personer i spillet...Og med tanke på hvor ofte +1 gems dropper og hvor lett det er å få tak i høyere "+ gems" på maks level uansett så vil jeg si man er passe dum hvis man bruker ca 5$ per gang man skal oppdragere "gemsa" sine opp til +7. PVP i spillet er veldig bra. Vel ja som med alle andre mmo spill så har du en stooooooor fordel om du er ranged class. Du kan levle med pvp fra lvl 10-60. Du får ca 50k exp selv om du taper. Que tiden for å komme inn i en BG er under et minutt mens du levler, på maks level under 30 sek. Da sier det seg selv at PVP delen faktisk er bra. Gammelt MMORPG? Spillet er under en mnd gammelt, har bedre grafikk enn wow (greit nok skulle bare mangle) har lite med bugs og har bra med pve og pvp content. Har også masse spillere. De store byene i spillet er det fullt opp med spillere. Samme rundt quest plassene. Hvis det er noe jeg kanskje kan si er litt negativt er at de forskjellige "classene" er lukket til kjønn dvs som rogue og warrior må du spille en mannekarakter, mens de tre andre classene guardian, sorceress og archers så må man spille som ei dame. Kan være negativt for noen mens andre gir faen. Lenke til kommentar
Schreiber Skrevet 12. juli 2015 Del Skrevet 12. juli 2015 Alt jeg har hørt om dette spillet er at det er P2W, har dårlig PvP og er generelt et helt basic, gammelt MMORPG. Hva mener du om dette? Har ikke prøvd det enda. Spilte det en liten stund selv, men gikk svært fort lei. Det er alltids verdt å prøve, men ikke forvent noe særlig. Det finnes veldig mange bedre MMOer der ute. Lenke til kommentar
Schreiber Skrevet 12. juli 2015 Del Skrevet 12. juli 2015 Gammelt MMORPG? Spillet er under en mnd gammelt, har bedre grafikk enn wow (greit nok skulle bare mangle) har lite med bugs og har bra med pve og pvp content. Har også masse spillere. De store byene i spillet er det fullt opp med spillere. Samme rundt quest plassene. At det er nytt betyr ikke at det ikke føles gammelt ut. EoS prøver så godt det kan å konkurrere med WoW, men overser fullstendig at sjangeren har gått betydelig fremover siden WoW kom. Det gjør at EoS føles utdatert allerede. Lenke til kommentar
-Léon- Skrevet 13. juli 2015 Del Skrevet 13. juli 2015 Likte overhode ikke spillet, har spilt det nå i 10 minutter og det er overhode ikke noe for meg. Foretrekker grafikken til WoW (selv om jeg ikke spiller det lengre). Kunne skrevet mye mer negativt men tror jeg holder meg til at spillet ikke var for meg. Steam sin User Review er vel ikke noe å skryte av heller. Lenke til kommentar
Tgamer Skrevet 13. juli 2015 Forfatter Del Skrevet 13. juli 2015 Likte overhode ikke spillet, har spilt det nå i 10 minutter og det er overhode ikke noe for meg. Foretrekker grafikken til WoW (selv om jeg ikke spiller det lengre). Kunne skrevet mye mer negativt men tror jeg holder meg til at spillet ikke var for meg. Steam sin User Review er vel ikke noe å skryte av heller. Du kan ikke spillet et spill i ti minutter og si at det er dårlig. Det blir for usaklig. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå